17 Ocak 2012 Salı

15 Ocak Günluk ( kocaman bir Özur )

Öncelikleeeeeee cok Pardonnnnn daha bugün yazabildigim icin..
cok cok yogundummmmm kafami kasicak vaktim yoktu o yüzden daha bugün yaziyorum.... 

15 Ocak icin Yazayim.

MANTI SEFASIIIII

Pazar günuydu. Sözde esim Izinliydi ama Ekipde Polis az Oldugu icin malesef o Gitmek zorunda kaldi Bas polis Olarak. Tabi Tüm Planlarimiz Suya batmisti. Öyle Evimde Bilgisayar basinda Takildim Birkac Dosya halletmem gerekiyodu Isyerim icin., Onlari halletim Tv Baktim izliyemedim Dizilerime Interneten  Baktim.
Sonra bi Arkadasimla Konustum Msnden Manti yedigini söyledi.... Ayyyy

Ben : Napiyorsun canim ne var ne yok? 
Arkadas : Yemek yapiyordum canimm 
Ben : Mhmmmmm ne Pisirdin Bakalim ( Sanaa ne ne soruyosunki allah alllah biton kalori aldin sonucunda )
Arkadas : MANTIIIII YAPTIM !!!
Ben : Üfffffff :S Niye söyluyosun ya
Arkadas : Eee sordun !

Ve o Gün Bende Manti yedim.. Tutamadim kendimi Uydum Nefsime.. :(
Okuyanlar dicekki bu Kari ne Pis Bogaz..
yok Valla cok dikkat eden Biriyim aksam 6 dan sonra Yemek yemem zora kalmadim sürece
meyve dahi yemem yani.
Tabi duramadim bide bu Hafta daha dogrusu Bitti Hafta gecen Hafta acayip iyi yemeye basladim..
Dogum günuydu Komsuydu Esimin istedigi derkene Yagli Seylerle Ugrastim ve Yedimde Düzenide Bozdum ve bir Haftada 2 Kilo Aldim. Kabus gibi 53 Kilo Olmusum.
Neyse Dolabimda Manti vardi Ben Hamaratli Kadin oldum icin Herzamanimi degerlendirim..
Tv izlerkene birgün Hamur yogurdum... Manti sikmistim Atim Buzluga Lazim olur diye..
Tavsiyem sizde Yapin inanin cok Güzel oluyor. Hemen yapip yediginde o kadar Leziz olmuyor.
Hamur dinlenmis Oluyor.Neyse cikardim Güzelce Yaptim Sarimsakli ve Üstune Nanemide yaktim ben öyle seviyorum Salca yerine Nane yakarim üstune
Kocam Salca sever üstune salca yakar ama ben Naneli severim
o gün evde Tek oldugum icinde Yaptim yedim Affiyetle
Buyrun buda Resmi :)





Aldim Ellime Tabagi Actim Sinema Sistemimi Tv Bakarak Oturdugum
yerden su Koca Tabagi Yedim Löp Löp
Ve Kalorinin Dibine Vurdum.
Pazar Günumde öyle Gecti. Uykumu aldim Dinlendim
Güzel yemekler yedim Kitap okudum Tv Baktim
Prensesimle Ilgilendim Gecti bitti ´Hafta Sonu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...