25 Ocak 2012 Çarşamba

25 Ocak Günlugum:)

Selammmm Sevgili Okuyucularim:P Pek Okuyucum olmazsada Zamanla olucak eminimmmm :)
Bugün cok Erkenciyim Saat suanda 14:51 Isden erken geldimmmmmm:).Günumden Basliyim mi sana ? Basliyim degilmi o zaman
Lets ss goooo :)

Sabah 7:30 de Uyandim Hazirlandim ciktim, Ayy Hava resmen Buz Buz !!!
Arabam Donmus o Derece Arabam Otomatik Anahtara bastin an Aciliyor Iste Kapiyi yinede acamadim
donmus kapi bende Naptim biliyomusun Günlukcanim Akili Hatunum:P Ellimdeki Becher kahveyiii sicak kahveyi döktum Tutacak yerine :D sonra Ellimi atim acmayi denedim acildi Kapi :D
Azcik Isitim :D Napiyim o An Su Bulamazdim. Azcik ellimi yakmis olsamamda hissetmedim yani o kadar Sogukduki. Arabayi esim Kulanmisti benden Önce bir Allahdansa Arabalarimiz ayri ve Cift.
O Golf une Biniyor ben Bmwmee :) Gayet Memunum arabamdan Oynayla Koltukla Oynamis Aynami ayarlarkene Kendimi gördum Halliyle Farketimki Burnum hemen Kizarmiss :D
O Kadar Sogukmuski Burnum Kizarmis yoksa Kolay Kolay burnum Kizarmaz benim.
Neyse Ise Gectim, Chef Hastaydi Benbeyaz Eli Yüzu.Sonra Telefon geldi Actim Chef Büroma gelsene dedi Gitim Adam nerdeysee Bayilicak Dedim Iyimisiniz siz dedi deglim. Tansiyonu Düstu Adamin Pat Adam Gitti Bayildi. Ayy Nasil Korktum Adam Öldü diye ( Allah korusun ) Ama Insanin aklina neler Geliyor Hemen Anbulansi aradim Sekretere falan Haber verdim. Sekreterde Kiz Arkadasina Haber vermis :D
En Komigide ne Biliyomusun :D Kiz Arkadasindan ayrilmis adam Gece :D Ondan iyi degilmis bide Üstune Gripp Adam Pest düstu Tabi biz Bilmiyoruz. Sekreterlede Samimiydi Chef o Herseyi biliyor :D Aramis Habersizce Kadinda geldi ayy ne Komik bi durumdu :D
Kadin diyorki Beni niye Aradiniz? :D Kendimce dedim Ayy bu Gavurlar ne Ruhsuzz Kadinin sevdi adam Bayilmis Kadin Hala Niye Cagirdiniz diyor dedim Kendimce. Sonra Kadin Konusurkene Sekreterle Ortak duydum biz Ayrildik dedi :D

Wir sind Doch Garnicht mehr Zusammen was soll die scheisse dedi :D
Almancadan ( biz beraber deglizki nedir bu bookdan sacmalik gibisine konustu ) :D

Tabi ben anladim Olayi Yazik Chefime Adamin agzi 2 Metre ayriliyodu Asigim Sevdigim var falan diye Ikinci Iliskisi Karisindan Bosandi. O Kadar Abartip Anlatiyoduki Kresdeki Cocuklar bile biliyodu Düsün yani.
Kadin Eyvallah etmedi Valla Cekti Gitti geri :D
Chefinde Tansiyonu düsmus Göturduler Hastaneye.
Yani Baya macerali gecti bugün :D
Benim Dosylaarda Bitmisti Is arkadasim sen Git Chefde yok bizde Gidicez az sonra zaten dedi.
Yarindaaaaa Izinliyim yehuuuuuuuu Aslinnda söyle...
Ayda 7 Gün Iznimiz var Bizim Krese özel bi durum bu. Cocugu olan var falan
Ben zaten yarim Gün callisan kadinim 6 Saat callisiyorum tam saat 8 saat oluyor
iste Bendede özel durum oldu icin ben gibi Anne ve Evli Olanlarda veya Baktigi cocuk olanlarda ayda 7 Gün izin var ben 5ini Kulanmisim
Bugün Tam cikarkene Is arkadasim bakti dedi Nilayy senin kulanabilecegin 2 günun daha var ne zaman kulanmak istersin söylim sana Unutma dedi. Cünki Ay icersinde kulanamasan gidiyor baska zaman kulanamiyosun. Yarinda sadece Spor dersi var Büroda da tekbasinayim Sekreterle dedim yarin kulaniyorum aldim Kagidi doldurdum Arkadasda hemen Damgaladi Sagolsun :D Yarinda Izinliyim yaniiiiiiiiiii Is cikisi Euroschopa uguradim Euroschop 1€cu haha :D Normalde pek bakmam ama canim biran girmek istedi bende girdim ve birkac seyde aldim :D
1 Tane Makaj cantasi daha evde 3 Tane var 3 de doldu :D
dolap zaten dolu :D Bitane aldim
Sonra Farlar vardi ilgimi cekti Büyükdu bende aliverdim :D
bitanede Oje aldim rengi hosuma giti :D

Makaj Cantasi 1 € :D
Oje  1€ :D
Far Kutusu 1 € :D 

sonracigima evime geldim iste öyle az Ev isi yapicam
sonra Yemek derdim var Yemek yapicamm
Esim bugün Karniyarik istedi
Menümde 
Karniyarik
Pilav
Salata var


Sana bügünden  resim eklemek istiyorummmmmmmm:)
Sabah Kahvaltim :) Sabah bunu yedim Kahveyle Böyle etim Kahvaltimi :)
Kara ekmek ve Arasinda Salam :)
ondan sonra hicbirsey yemedim henüz az sonra agzima bir mandalin aticam
sonra aksam 7 de aksam yemegimi yicem:)





Hoscakallll :) 









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...