28 Ocak 2012 Cumartesi

HASTANELIK OLDUM

HASTANELIK OLDUM !!!!!!



Evet Blog Okuyucularim !! dün Post atamadim Cünki Hastanelik oldum...
size Cok Temizlik yapip yoruldugumu önceki Postumda belirtmistim süper yorulmustum.
Tabi yemekde yiyemedim daha dogrusu Unutum aklima gelmedi hic yemegi az aksatim.
Bide ben 3 kilo geri aldim diye kafayi yemis bulundum ve Günumu bir dilim kara ekmek ve muzla gecistiriyodum. Neyse dün Sabah cuma sabah uyandim kendimi hicc iyi hissetmiyodum gece zaten uyamadim o kadar yorgundumki uyku bile uyamadim..esim geldi gec sonra onunla sohbet etim falandi filandi neyse 2 saat uykuyla uyandim sabah 7 de sonra basim dönuyodu iyi hissetmiyodum kendimi üstume ne buldusam taktim betim benzim hic yoktu dedim cumaa son gün hafta sonu dinlenirim basim döndu hallde az birsey araba kulandim evet MANYAGIM ben.... neyse vardim iste 10 a kadar iyiydim sabah...
sonra Chef toplanti düzenledi dosyalari aldik oturduk masaya ben kahve alicaktim chefle bana toplanti odasinin arkasi mutfak doldurdum geliyodumki bir an gözumun önune Simsiyah bir perde iniverdi....
sonra basim döndu gerisinide Hatirlamiyorum....
Bayilip düsmüsüm.......
Hemen kocama haber vermisler sonra hemen Anbulansi aramislar....
Kocam gelmis hemen Anbulansla hastaneye göturmusler beni....
gözumu actigimda kendimi hastanede buldum...
Tansiyonum cok düsmus bide yorgunluk uykusuzlukdan
kahvaltida etmedim ta persembe aksamindan beri bise yememistim....
herseyim cok düsük cikmis. Ben zaten Vitamin hapi kulanan bir insanim degerlerim cok düsük...
onlarida aksatmistim düstum gitim...
Persembe günun acisi Cuma günu Patlakk verdi....
Kocam küplere bindi Tabiki... birton firca cekti..
karnimda doyduuu yaniii ama felaket kizdi :( Hakli hicbirsey diyemem kendime gercekten hic dikkat etmiyorum...Vitamin hapi almama bile kiziyodu bu duruma düsuyosun ya diye.... hakli adam bana cok kizip sitem ediyodu saglik konusunda bide bu oldu bu sefer iyice küplere bindi..
Vay efendim sen herdefasinda yüregimi agzima getiriyosunda..
düsüp bayilana kadar aklin nerdeydide bin kilo ol seni yine kabul ederimde
sen ne kadar ariza oldun 50 kilosun  3 kilo aldin diye kafayi yiyorsunda diye
daha neler neler agzini bile bozdu yani..
AFFERIM bana.. bana bu zamana kadar asla cok yüksek sesle bagirmiyan adama küfür bile etirdim...
kendime degil bana asla etmez....
hastanedeki o firca yetti... adamin caninada takk eti yüzume bakmiyor..
hastaneden ciktik surat 5 karis ne konustu ne eti sinirden ha bire gaza vurdu..
eve getirdi beni sonra cekti gitti :( giderkenede annemi ara gelsin dedi ama aramadim tabiki..
oda Facebookdan kaynimla konusunca geldiler dün kaynanam bendeydi bendede kaldi...
ama kocam hala sinirli yüzume bakmiyor....
Dün aradim Gönlunu aliyim diye acmadi sonra telefonu Kapatti....
bugünde öyle hic konusmadi.. :(
sen beni ve cocugumuzu hic düsünmuyosun dedi..
hakli.. caninini yerde bulmusun yerde ver dedi..
cok agir konustu.. moralim cok bozuk :(
ya ben kendime dikkat ediyorumda herseyim düzensiz....
bunlari düzeltmem lazim......
Yemek yemeyi.. Yemegi cok ve saatli yemem lazim
Uykumu almam lazim....
Kanni az olan bir insanim zaten sürekli Tansiyon düsuyor napicam ben bu Saglik sorunlarimi hic bilmiyorum..
kocamin gönlunu alip ona bir Söz vericem.. de inanirmi bilemem
kacinci söz..... 
Bu sefer düzeltmem lazim ya Ne kadar manyak bir insanim ben....
Yedigim önumde yemedigim arkamda maadi durumumuz iyidende öte...
hala böyleyim.. belkide NANKÖRUM.. tek sorun bu.....
cok Takintiliyim kendime belkide...
kendime düsmanim belkide....
neyse Sachmaliyorum.....
simdi Iyim allaha sükür dinlendim tika basada yedim cikardim acisini.. ama
moralim 0....
Kendimi hastanelikde etim ya koca bir AFFERIM BANA...

4 yorum:

  1. aman Allah korumus canim yaaa ne yapiyorsun :-(
    Bosver kilolari verirsin ama saglikli vermeye calis hic yememek bir cözüm degil...

    Gecmis olsun dikkat et kendine :-)

    Al kahve yap yanina yaptigim cupcakelerden bak yüzüne nasil renk gelecek hahahay

    YanıtlaSil
  2. Sagol canim..
    yok ya ben yiyorumda bu son zamanda az yogun ve stressli gecti az haplarimi ne aksatim ondan:)
    yapicam canim mutlaka :) harika görunuyolardi.

    YanıtlaSil
  3. Adsız21:59

    Kuzum Allah korumuş ya deli misin sen dikkat et kendine, eşin haklı vallahi bir şey diyemicem :( çok geçmiş olsun ...

    YanıtlaSil
  4. Özgecim cok tesekür ederim canim..
    evet deli ve manyagim az :)
    evet hakliydi kocam bende hakverdimm:) sagol tekrardan ALLAH RAZI olsun hep gel sen:)

    YanıtlaSil

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...