10 Şubat 2012 Cuma

Askiminn Dogum günuu:)

Hello Blog Okuyucularim.. :) Bu beklenen Postu sanirim evet merak eden oldu Süprizimi ve resimli geldim :) 
8 Subat da Kocamin Dogum günuydu :) O Günde Izin vermisti Düsünceli Chefiii :) ve Dogum günu Partisi hazirladim Kocamaa :) Romantik harika bir gün gecirdik :) 
Sabah ise gitim Ben isden Öglen geldim Kaynanam gelmis Cicek ve Pasta ile Önce Ailesi kutladi Geldimde Pasta ve kahve iciyolardi bende Katildim aralarina :) 
sonra Aksam üstude Az Eglenmek istedik Benim Planim bambaskaydi ama ondan sonra uyguladim zaten :) Aslinda yemek eve gelcekti öyle ayarlamistim ama Kocam disarda yiyelim dedi bilmiyodu Süprizdi bende söyledim ve Siparis etigim Japon Lokantasina gitik eve gelicek olan seyi Orda yedik ve gayet Lezizdi :)
Yemege ciktik önce yemeklerimizi yedik.


Gebrante Nudeln mit Garnelen und Gemüsee :) 
Kavrulmus Karides Esliginde Makarna ve Azcikda Sebze
Hafif aciliydi ve Süper Lezizdi :) Japon yemeklerini sevmeye basladim :)




Ve ondan sonra Sahara Bar a Gitik Nargile ictik :) Güzel bir Mekan ve Sansimizada Bosdu yani Az Asiklar gibi Takildik :) 
Resmi web sitesinden aldim cünki mekani sirf bos cekemedim
Kocamla ikimizin fotolarinida koymak istemedim :)

Nargilelerimizi ve Iciceklerimizide ictikden sonra azcik el elle carsiyi dolastik aksam üstu ve sonra eve gidelim artik dedim tabi süprizden daha haberisizz :) 
eve varmadan önce az ilerdeki park yerine parketim ve ona beni burda birak ( kapinin önune gelmistik )
arabayi az arkaya park etsene dedim kapali yere parketmesin istedim neden dedi dedim sabah karla temizlemekle ugrasmak istemiyorum dedim ( bahane ) ve hemen eve firladim Üzerime rahat birseyler giydim ve Masayi hazirladim hemencik.. Mum ve güll koydum ve Askima asil Süprizim..
Uzunca bir Mektup yazdim :) Güll ve Mum esliginde Masayi süsledim ve Pastamida koydumm :) ve 
Iceri girdi Ayakabisi falan cikardi Kolidorda görmesi icin Dis kapiya ufak bir Kart yapistirdim..

ve Beyaz zarfina Askim bu Notu okudukdan sonra Salona gel yazdim.
Kartin icinede seni Cok Seviyorum Iyiki varsin yazdim...


Kartla Salona geldi ve beni ve Salonu görunce cok sasirdi Isiklar kapali sadece masada Mum isigi var :)
ve kocaman bir gülümsedi Iyiki dogdun Iyiki varsin diyip Sarildim az Öyle sarildik koklastik sonra Pastayi kesti :) Ve Mektubumu okudu.
Mektubumda Ne kadar Harika bir insan oldugunu ve cok eski anilarimizi yazdim..
ve hayatimizda degisen seyleri Ve azda kizimizdan bahsetim ve Onunla ne kadar Mutlu oldugumu ve
Inkansiz olsada az ona olan Askimi bir parca olsada Satirlara dökmeye callistim..
Cok Sevindi Mutlu oldu ve en Güzel Hediyesinin Ben ve Kizi oldugunu söylediii :)
Hazirladim Masa :)



Ondan sonrada Romantik bir Gece gecirdik evimizde Ve dogum günu Partisi süprizi böylelikle Bitmis oldu:)
Ertesi günde Emniyete is Arkadaslariyla Bir Pasta kesti :) azda orda Kutlandi :)
Iyiki Dogdun Sevgilim Iyiki varsin sana deli gibi asik olan
Karinn :)
Seni cok Seviyorum seninle bi Ömur dilliyorum Rabbimden...
Allah seni Basimizdan eksik etmesin....
Uzun saglikli Ömurler versin
HERSEYIM....




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...