11 Şubat 2012 Cumartesi

Babamin Ölü Mevlüdü & Günun Detayii

Iyi Geceler Takipcilerim Kusura bakmayin daha yeni Oturabildim o yüzden Post baya gecikti. Sicak cayimi yudumlarkene yorgunlugumu atip size uzunca yazmak istiyorumm
Bugün Önceki posta belirtim gibi Babamin Ölü Mevlüdü vardi.
Baya Kalabalik Oldu Allah gelenden de Gelmeyip Ariyandanda bin kez Razi olsun..
Megersem ne cok cevremis varmis Bugün Kendimden Utandim Resmen. Taniyordum gelenleri Genelde Fakat Onlardan gelen Bazi davetlere katilamadim ama Ona ragmen Mevlüde gelen oldu.. Ben sessiz sakin gecer ben kime gitimki kim bana gelecek diyodum ve Beni cok Utandirdilar bugün....
Gidemedim Coguna Ama hepsi geldiler bana ALLAH razi olsun onlardanda.
Önce Camideydik Ara kolidorda Esimle Gelenleri karsiladik Camimiz büyükdu Alt kata Erkekler üst Kata Bayanlar vardi. Esimle gelenleri karsiladik Hosgeldin etik Basi sagolsun dileklerini aldik...
Sonra Kocam Asaga erkeklerin yaninda sorumluydu bende yokarda Üst kata sagolsun bana kaynanam ve Kiz kardesim yardim etiler Kizim var diye. Hoca önce Hatim ile basladi Mevlüdümüze
Gunahlari hafifletir Azabi hafifletir diye Önce az Hatim okudu. Kuranlar Okundu Dualar edildi....
Ve mevlüdün tam ortasinda kim geldi biliyomusunuz? Annem..... Utanmadan nasil geldi cözemedim.. o an olay cikmasin diye sustum sonra yanina gidip sen niye geldinki? dedim... seni kim cagirdi bosa zahmet etmisin dedim.. Kocamin Mevlüdüne gelemicekmiyim dedi... aa kocanin oldugunu öldünu ögrenmisin nihayet dedim... kizim yapma dedi neyi yapmayim ya neyi dedim sonra sinirli bir sekilde kalktim yanindan....
Sonra yemekleri Dagitik Kocam asagada kaynim ile dagiti yemekleri bizde yokarda kiz kardesim kaynanam ile dagitik yemek merasimi vardi Yemek olarak
Kiymali Peynirli Pide yaninda Tursu ve Ayran dagitik sonrada Baklava dagitik....
Az daha Dualar edildi sonra Bitti Mevlüdümüz...
Cok Güzel gecti Hocalarimiz cok güzel okudu Agizlarina saglik...
Herkesi Ugurladik....
Mevlüdünüz cok güzel oldu dediler bencede cok güzel oldu Tahmin etigimdende Güzeldi Cok Mutlu oldum...
Dagildi herkez sonra. Camiyi süpürduk silldik Kirinti olmustur diye ben Hayrina az daha is yapmak istedim Wcleri falanda Ilacladim Temizdi ama Kulanan olmustur diye. Artan Plastik Tabaklari falanda Camide koydum Hayrina belki Lazim olur Birine diye... 
Sonra Kaynanam az beni Sikistirdi Annem hakinda Büyügun diye Anne Karisma lütfen dedim az kesip atim kacmak Istedimde birakmadilar....
Ölümlu dünya yarin Annende gidicek dediler...
Oda Kendi kendine Aglamaya basladi Öyle Sinirim Zipladiki Anlatamam
Yok efendim Neymis Bak benim Hatrimi kirmadi geldi diye o Nicin geldi acaba....
Kimse anlamiyor beni Hep suclu ben oluyorum..
Beni kücükene evladi olarak saymayip sokaga atan KADIN daima hakli cikiyor..
15 Yasima kadar Bana Analik etmeyip Her türlu eziyeti yasatipda hayati bana zindan kilan kisi hep HAKLI...
Sonra piyaseye cikipda ANNENIM laga lugasi yapan Hakli cikiyor...
Bunlari söyledime Kimse karismasin Kac yasinda Kadinim ben gelmise gelmis allah icin kocasi icin gelmis gelen misafiri kovma adetim yok geldigi gibi gitmesinide bilir dedim....
Artik bi Gramm vicdanim kalmadi.. icimde hersey öldü ona karsi o sagolsun....
Kiz kardesim öyle degil o evlenene kadar annelik gördu.. Kiz kardesimede cok zor yasati az ama yinede Annesi ona dayanamiyor Kiyamiyor onlar hemen sarildilar hersey unutuldu sanki bir anda akilsiz kardesim.. annem diye sarildi hemen kucagina Sarildilar aglastilar bende bunlarimi sereticem gibisine asaga inmek istedim kaynanam bu sefer tersledi Simdi yapistircam Tokati dur surdaa kiziyorum Sende sarilacaksin dedi.. Ben senin büyügunum hadi banada öyle Diklende göreyim seni dedi az bana Ters cikisti benim ona saygidan ih demicemi Susucagimi bildi icin....
O kadinda kucagini acmis bekliyor sanki Cocuk bekliyor Cocuk kandiriyor sarildim ama ne öptum ne kokladim Sanki yabanciya sarildim hemen egildim ve geri cekildim... Ben kenana bakicam dedim indim asaga.. gözlerimde dolmustu ama tabi kenan esim sordu noldu diye dedim annem... sonra hicbirsey demedi..
Yardim etim onlara az sonra Camiden ciktik. Kenan dediki Eve birakalim Anneni eve biraktik bide...
Aysu Ireme Aynii annen olmusun sen ne kadar boy atmisin masallah dedii
Agzinin ucuyula sevdi iste Herzamanki gibi....
O kadar Tiksindimki ondan herseyi Yapmacik geliyor birdaha affetim sevmeye basladimki herseyi geri yikti ondan gayri Sevemiyorum artik Gunahsa gunah bunun Gunahini vebalini cekmeye Hazirim...
neyse ondan sonra Atim atik bugün Atimimiz vardi Bodrum katti Bosaltik gereksiz olan esyalari atik... yavas yavas Gidicez Pazartesi Salon Takimim geliyorrrrrrrrrrr 
Adamlar getircek Sabah Kocam halledicek ben Callistim icin gelincede yerlestircez...
Salon Takimim yemek Takimim
baskada Birsey yok suanlik.
Ara kolidordaki Dolablarim Gec gelicek az Gecikti o Onun haricinde Yatak odam zaten sifir yeniydi degistirmedim bide Kizimin odasi taze. Kizimin odasini Boyamadik hala karar veremedik o yüzden Tasininca yapicaz bazi islemleri....
Bugün Atimimizi atik.... ev baya bir bosaldi Aradaki dolabi atik Ayakabiligi Vitrini falan...
Callisma odasini da Yenilicez....
onun Mobilyasini Kocam secicek hangisini Begendise beraber bakicaz ama onun olcak oda...
o callisicak Sonucunda.
Internet icin tasinma kagidini vermistim Carsamba da o olucak Adamlar acicak Sonra net Oluyor Yani tek Is gidicek olan Mobilyalarimizi tasimak olcak oda Persembe günu olcak..
Cuma günunu Müstakil evimizde geciricez bir aksilik cikmazsa Insallah...
sonrada bu evi Boyayip teslim edicez....
Kizimi Kaynanama birakmistik daha dogrusu Kaynim yardima geldi yardima gerek yoktu oda Aysu Iremi sevdi oynadi dedi Yengee götureyim sunu Allah askina.. ben Cocugumu kaynanama simdiye kadar cok salmadim pek Ilgilenmiyor Sofraniyor cocuk bakmaya kadinda bi Gramm torun Aski yok...
dedim Iyi götur bari ama bak Sana emanet annene güvenmiyorum sen bakicaksin Birsey olursa senden sorarim hesabini dedim oda Merak etme Yengem iyi bakarim dedi yolladim Sonra kaynanamgile gitik isimiz bitince kizimizi almaya dediler Yemek yaptik gelin yokari.. Kocamda acikmisti ciktik yokari Yemek yapmis bize cocuklar yoruldu Karinlari actir diye Karisik bir Tava yemegi yapmis Tavuklu acili güzel olmustu.. yemegimizi yedik cay ictik sonra evimize geldik... Kocam Iki gün izinli Sali aksami callisicak ta bollca vakit geciriz. Kiz kardesim ise gecti aksam 6 da aldi bir saat sonra kocam almaya gidicek isden geri...
Ikinci Günu ise basladi Vadafone de Müsteri Hizmetleri :) Tam Onluk Bidi Bidi ötmeyi seviyor zaten.. :)
Bugün Kaynanamgildeykene cok komik bir Diyalog gecti....

Cay icerkene Kaynim yanima oturmus kulagima birsey Fisildiyordu o ara kizim gördu ve kiskanmaya basladi.. beni kimseyle paylasmiyor :) 

Aysu Irem : benim ahnemmmmm benim ahnemmmmmmm!!
Kaynim : Hayirr o benim Annem ( kafasini omzuma koyar )
Aysu Irem : Pistikkkkk ( pislik ) benim ahnemm !!!
Kaynim : Hayir artik benim Annem 
Aysu Irem : Aglamaya baslar
Ben : Mevlüd kizdirmaa sunuuu gel annem ben senin annemim sadeceee
kucagima alirim
Aysu Irem : ( Kaynima dogru egilir ) Veee O Benim Ahnemm sana sesser verim tamam miii ( Sana seker vereyim tamam mi ) :D  ( benim kandirma metodum ben hep öyle derim kizima :D )
Ben : kahkahalar icersindeyim :D
Kaynim : Vayy uckagiticinin kizi vayy babasi kilikliii babandanmi  belledin kiz bunu :D 

Haha Bicirik ya Allahimm neler diyor 1,5 yasinda ama cok fenaaaaa agzi laf doluu
böcegimin :)

Hoscakalinnnnnnnnnnn:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...