7 Şubat 2012 Salı

Bugünki Alisveris Postumm:)

2 Gün Aradan sonra Kavustum sizlere cok sükür :)
Kizim Iyi oldu sükür atesi falan gecti ama Öksürmesi ve burun akmasi hala devam ediyor tamda Zamani suan.. Kis zaten...Ama bugün ise gittim
Isden sonra da Askima hediye bakmaya gitim yarin dogum günu :)
ne aldimi söylemicem cok özel kalsin Istiyorum.. ayri bir baslik acmayi düsündüm cünki:) Yarin icin kendime birkac sey aldim :)

Öncelikle C&A ya gitim.. Yurtdisinda yasiyanlar bilir :) Istedim tarzda bir elbise bulamadim ki tam kabinden ciktim Kadinin tekinin ellimde Pembe elbise tarzinda birsey gördum kadin geri asti ve bende hemencik gitim baktimki renkleride var..
Bu sefer Gökmavisininde koyusunu sectim... cok hosuma giti denedimde...
Ve yarin Beyaz Tayt esliginde Kombinlicem Askimin dogum günunde:) Evde süpriz yapicam ona..
süslenicem yemekler falan filan derken.... neyse uzatmadan geleyimmm

Bahsetim Elbise :) Tayt ve Pantol esliginde Güzel Kombin edilir ama ben birkac beden büyügunu aldim Taytla Kombin edicem :) Böyle seyleri Pantol altina sevmiyorum.
Üzerinde Taslar var pek belli olmasada :) Dekoltesi cok ve sifir koll:) önde sarkan bir modeli var.. gayet hos duruyor bence ben cok Begendim 

Fiyati 19 €


Pantola falan Ihtiyacim yoktu ama Millet o bölgeye bakinca bende bakiyim dedim bitane pantol buldum fakat cok büyük duruyor yani bacak kesimi kocaman:)  sonra giydim ayni Ispanyol paca gibi durduu:)
Kocamda seviyor öyle seyleri bende Uzun oldugum icin ben yakisiyor bende aldim:)
Fiyati 29 €


Sonra H&M e bakindim kiyafet pek begenemedim ama taki aldim bollcene :)
hic yokdan Masraf etim :D


Isteeeeee bu Harika tokalar.. kayip etmekden yilmadim Bikmadim tokalar :D Kacinci bu her gitimde aliyorum ama hep Kayip ediyorum.. Harika topuz yapiliyor Kizimin sacinida yapiyorum acayip güzel seyler yapiliyor:)




Ve iki Adet Küpe :) Kulaklarimin deligi 4 olunca küpeye cok ihtiyac duyuyorum:)



Bitanede Firfirli Cember:)




ve Takilarimin fiyatiii


Bu Kadar kücük bir Alisverisin Postu :)


2 yorum:

  1. Nilaycim hayirli olsun güzel günlerde kullan :-))

    Blogumda senimimledim ugrarsan sorulari görürsün


    öptümm

    YanıtlaSil
  2. Cok sagol Emelcim
    :) mhmm tamam canim cevaplicam insallah en kisa zamanda sorularini:) :)

    YanıtlaSil

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...