1 Şubat 2012 Çarşamba

Kocam :) ASKIMM HERSEYIM PASAM :)

Az kendimden bahsetmeye koyuldum bu araa:) Önceki Postumda sana Süpriz kisi demistim degilmi:)
Benim suanda Ayakda olmamda Büyük katkisi olan kisi yani kisaca size
HERSEYIM dedigim Erkekden bahsetmek istiyorum.
Rabbima cok sükür 3,5 senedir evliyiz Ve birbirimize cok Asigiz hala Sevgili gibiyiz...
Hayatima buyur ediisini anlaticam size. Önce Postumda bahsetmistim az cok...
Babamla kavga etimde yani baba evinden son ciktimda Babam beni dövmustu iste ve bende Polis cagirmistim.
Polisi cagirdikdan sonra Bayginlik gecirdim icin Gözumu hastanede acmistim iki hafta hastanede yattim
Böbrek zedelenmesi vardi Azda Kannama cok Tekme yedigim icin.O Gelen Polisin Birtaneside
KOCAMDI :) 
Daha yeni Polis olmustu ve asil tesadüf ne biliyomusunuz ben onun ILK GÖREVIYMISIM :D
Okulu stajini falan Bitirip tamamlayip Sinavlarina girdikden sonra Ilk görevi Tabi benimkie Öteki arkadasi Ilgilendi ama Kocam yanindaydi ilk Göreviydi ilk Isi ve bana hala der..
Sen benim Ilkimsin diye :) Hem o manada hemde hayatindaki Ilk kadinim cok sansliyim...
ben hastanede yatigimda ona devir edilmisti görev o ilgilenmek zorundaydi benimle ama o isinden cok daha ilgilendi benimle Burda tek basina yasiyordu o zamanlar Ailesi almanyanin baska yerinde kaliyodu az da kücükdu iste o zamanlar :) Daha cahil daha Saf bana cok yardim eti....
Avukat konusunda mahkeme konusunda Haklarim huklarim hakinda
cok iyilik yapti hastane yemegi yenmez diye bana disardan yemek bile getiriyodu..
ben tabiki güvenemedim basta ama bana güvenebilirsin dedi ne biliyim birden cok güvendim ona..
cok samimi dost olduk sagolsun bana cok yardim eti :) bir sene yurda kadin esirgeme kurumunda falan kaldikdan sonra Mahkemem vardi babamla oda Ordaydi Kocam...
Mahkemeden sonra bana Benimle yasarmisin dedi evim iki odali zor durumdasin falan dedi...
israr eti bende kabul etim ve 1 sene onunla arkadaksca ayni evde kaldik :) Bekar eviydi halliyle
ben Temizligini yemegini yapiyodum :) oda bu durumdan gayet memundu ev yemeklerini cok özluyodu :) öyle öyle abi kardes olduk arkadas olduk iyi günde kötu günde dedik... birbirimize hic kötu gözle asla bakmadik..
güven vardi beni gözunden sakiniyordu... sonra son zamanda yavas yavas
kiskanclik triplerine girmeye basladiii :) ben kendimce cok kizdim noluyor gibisine ama bu durum iyice cogalinca patladim buna :) ondan sonra bende ne hikmetse hoslanmaya basladim ve o zamandan sonra yavas yavas sevgili olduk :) Asik olduk birbirimize hemde felakettt :) 
ve sonra evlendik :) Bana harika bir evlenme teklifi eti kabul etim ve o gün bugündür beraberiz...
3,5 senedir evliyiz 3,5 seneyi devirdik:) Acisiyila Tatlisiyla
cok zorluklar cektik Annesi beni kabul etmekde cok zorlandi onunla daha önceden yasadim icin beni kötu birisi sandi.. Ailemde basimda olmayinca halliyle iyi düsünmedi..
ogluna cok düskun oldu icin onu cok kiskandi ayirmak icin ellinden geleni yapti
dügnümuze dahi gelmediler...
kücük bir cafe gibi bi yerde oldu zaten dügünümüz ailelerin iki tarafida yoktu biz herseye ragmen savastik ya
simdi cok mutluyuz kaynanamla gayet iyim bu araaa :)
hala sorunlar var ama yavas yavas düzeliyor gibi
ve 1,5 yasinda Prensesimiz var :) Kendisi hediye gibi geldi haberim yoktu
aslinda istenilen cocukda degildi :) Kaza cocugu oldu ama IYIKI OLDU...
bizi dahada bagladi birbirimize....

Askimmmmmmmm
Kenanimmmmmmmmm herseyimmmmmmmmmmmmm

Onu cok Seviyorum o iyiki var..
beni Bataklikdan Pislik hayatan o Kurtardi yanimda hep o vardi..
cennetemi düstum diye inanamiyodum kim bana yardim ederdiki bu devirde insanmi kaldi diyordum
heleki kim tanimadi insana yardim etsinki..
ediyorsada muhakak birsey istiyor benden diyip kötu anlama cekmistim zamaninda..
ama anladimki aslinda sirf INSANLIK icin yapmis....

Dünyada birtane vardii ben kaptimmmmmm:)

Askimi cok seviyorum...
cok zorluklar cektik ama herseyin üstesinden geldik
hep beraberdik hic pes etmedik izin vermedii..

bana kimi zaman ABI oldu
KIMI ZAMAN ANNE
KIMI ZAMAN BABA
KIMI ZAMAN DOST ARKADAS
KIMI ZAMAN SEVGILII

VE ARTIK KOCAM :)

Ömrumu adadigim Adam....
Onunla bir Meyvem bile var artik..
bizi birbirimize hep bagliyan.....

Kisaca onu cok seviyorum dahada fazla uzatmak istemiyorum

askiminda bana hep dedigi gibi

ILK GÜNDEN DAHA FARKLI DAHA FENA ASIGIM SANA

Iyiki evlenmisim iyiki karsima cikmis..
kadermi bilmiyorum ama o benim HERSEYIM...
Pasam..
cocugumun Babasi evimin diregi..
ayni yastiga baskoydugum kisi kisaca herseyim... 


SENI COK SEVIYORUM ASKIMMMMMMMMMM:)



2 yorum:

  1. cok sevindim canim senin adina allah bozmasin ömür boyu böyle mutlu kalin :)) bak ozaman o olaylar olmasaydii belki suan esinle tanismis evlenmis olamazdin degilmi ??? :)) herseyin bir sebebi vardir herseye pozitif bakmaliyiz cünkü hic birsey sebebsiz yere olmaz asla :) bu cok zor
    biliyorum ama yinede yapmaliyiz ...

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  2. aynen öyle canim haklisin:) zorluklara ragmen hayat devamm ediyor:)

    YanıtlaSil

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...