29 Şubat 2012 Çarşamba

Oyuncak Mevzusu Kopijacksonnnnnnn

Aysu Irem Oyuncaklarini ister ve Salona dagtirim...
ben Mutfakdayim..


Aysu Irem : Ahneeee gel gel !! ( Oynamak icin cagrir ) bakici öyle yapti icin öyle alisti

Ben : Kizim sen niye yanina Adam istiyosun akilica tekbasina oynasana milletin cocugu gibi
onlar senin oyuncaklarin bendemi oynicam hep seninle böyle yaa !! ( kizarim ) 

Aysu Irem : Taaaaaaaaaaaaaabiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii oynicahnnnn ( tabi kelimesini uzatiyor bayiliyorum ) :D oynican demek ister.

Ben : Oldu isi gücü birakayim seninle oyniyayim babanda aksam benimle oynar ütü niye yapmadin diye !

Aysu Irem : Oynahsinnnnnnnnnnn

Ben : Yaa tabi oynasinnn sana göre hava hos zilllii !!

Aysu Irem : Aptallllllllll gell !!!

Ben : Senin agzina simdi yapistirsam gösterim aptali oynamak zorundamiyim seninle tekbasina oyna irem !! ( bagirim ) 

Aysu Irem : Küstümmmmmmmmmm !!!

Ben : Küsersen küsssssss
Aysu Irem : Babayi aricammm !!
Ben : Selamda söyleeeeeee götun sikisinca baba diyosun ! oynamak zorundamiyim seninle !!
Aysu Irem : Taaaaaaaaaabiiiiiiiiiiiiiiiii
Ben : Emir edersin !!
Aysu Irem : sohun dehil ( sorun degil )

hahah gelde Ölme suna allahimmmmmm bir cene var bir cene var
benimle kavga ediyor resmen atiyor ellini belline cikariyor isaret parmagini
fena esek sipasi :) kazandi Savasi oynadikk az :)

3 yorum:

  1. cok tatlıymıs kızın :)

    mimledim seni :)
    sevgıler

    YanıtlaSil
  2. öyledir:)
    gelirim bi ara:)

    YanıtlaSil
  3. Perii18:10

    hahaha yyerim ben bu minik cadiyi ya masallah
    herseyede cevabi var :D:D

    YanıtlaSil

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...