23 Şubat 2012 Perşembe

Sizlere Müjdeeeee

 Karsilikli Reklam ve Kampanya & Projelere Basladim..
Ilginiz Olursa Mail Atmaniz Yeterlidir.. !!

Ve Hemen Süper bir Indirim & Kampanya Buldum Sizlere kacirmayin derim :) 




 
Sizlere Müjdeeee :-)


Bilirsiniz Grup Satın Alma Sitelerinin ve Özel Alışveriş Kulüplerinin Günlük Kampanyaları artık HEPSİ tek bir yerde toparlanıyor!

Şehrinizdeki en güzel fırsatları ve indirimleri kaçırmamak için ve Tüm sosyal aktivitelerden en az %50 indirimlerle yararlanmak için size bir site tavsiye etmek istiyorum:



Özel Alışveriş Sitelerinin ve Fırsat Sitelerinin tüm kampanyalarını orada bulacaksınız.
Artık fırsat sitelerini tek tek dolaşmanıza gerek yok, en iyi fırsatlar ve kampanyalar bir noktada: indirimlr.com'da

Tatil fırsatları, restaurant, eğlence, aktivite, eğitim fırsatları, sağlık ve güzellik fırsatları, sevdiğiniz markaların indirimli ürün satışları ve daha neler neler...hepsinden %90'a varan indirmlerle faydalanın.

Daha Fazlasi icin

Mail Adressi 
yasemin@indirimlr.com
Basvurabilirsiniz....



3 yorum:

  1. Adsız12:19

    Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Yasemin Hanim :)
      Tamamdir.

      Sil
    2. Adsız14:58

      Teşekkür ederim :-)

      Sil

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...