14 Şubat 2012 Salı

Ve bu Evimizden Gidiyoruzz

Selamm Dün geceki o Üzgünlukle sinirle yazdigim yazi....
baya okunmus :) bir defada yorumlanmis Simdiye kadar...
Biz Manyagiz.....harbi manyagizz
Dün bana onlari söyledi ama söylemesinin Gercekten bir sebebi vardi belkide Hakliydi Hayatim cok Standart geciyor. Fakat ne onun Gözune uyku Girdi ne Benimkinin:) Ikimizde dön dön durduk yatakda uyamadik...
ve Gecenin 4 de Konusmaya basladik Ve halletik Sorunu Benden Özur diledi Sogukdum hala Cünki hala Üzgündum belkide hala Üzgünum Ama konustuk Özur diledi benden Böyle Söyledigi icin..
Aslinda beni ezmek istemedi icin ve
bana seni HERSEYINLE seviyorum ama Iyiligini istiyorum söylememin örnek vermemin sebebleri var dedi Az ince Detayli konustuk ve Ikimizde birbirimize hakverdik o Hakliydi aslinda hakverdim ama Bende hakliydim cünki Ben böyleyim Yasadiklariminda cok Etkisi var oda bana Hakverdi.
Ve ikimizde Özur dilestik :) ve Konu Kapandi...
Herseye ragmen Asigim onaa birbirimizi cok seviyoruz Evlilik böyle iste bazen Yutmasini Bazen Unutmasini bazende altan almasini biliceksin... Dünde kaldiiiiiiii
Yarim yamalak gecenin Ardindan zaten Uyamadik Canimiz Sikildi Ikimizinde 6 da Uyandik Güne
ben Niyetlenicektim dün Oruca ama Niyet etmedim o Kafayla...
Sabah Kahvalti etik Ikimizde Sabahciydik ise gitik Bakicimiz geldi.
O Tras oldukdan sonra Yanagina Öpücük kondurdum Sevgililer günun Kutlu olsun Dedim oda Benimkini Kutladi. Öyle basladik güne.. ise gectik ben az önce geldim Isden
1 Saat sonra esim gelicek.. Sonra bugün Yatak odamiz Gidicek.
Sonra bugün Salon Takimim geldi yehuuuuuuuuuuu Askim bi ara isden gitti Bakti evi falan acmasi gerekiyodu Istedimiz gibi düzenlicez...
Sonra siparis etigim Dekorlarda gelmisssssss Yatak odam bugün Gidicek Dolabimi falan toplamadim
Naptim biliyomusunuz kocaman torbalar aldim herseyi onlara koydum...
Banyo Mobilyamizda Persembe günu gelicek sonra hersey Tamamlaniyor.
Kocis Aksamda bu eve Boyaya baslicak Beyaz Boyayip Teslim etcez.
Arkadasla hallederim bir Saat de dedi.....
Öteki evimizi bugün Düzenlicez sonra Kaleferlerimizi acicaz heryeri. Isinsin ev Buz gibi
Malesef Kaynanamgilde yaticaz.... Istemedim evimizde kalalim dedim ama Esim delimisin Sabah Sature oluruz dedi :D Hakli....
2 Gün kaynanamgilde kalicam yani Birkac gün ara vericem Bloguma yeni Evimde Internet acildi ama
Pc Kurulucak ve Pcemde gidicek zaten az sonra bu Postu yazdikdan sonra Pcmide Toplicam....
Yarinda Bir Posta atim daha aticaz....
Bu evimde son günlerim.. ayrilmak zor olcak
Iyi kötu günler gecirdik Anisi Mazisi cok... ama Napalim.....
2 Gün kaynanamgilde gecircem günumu....öyle iste
Bu hafta belki gelemem tahminen 4 5 gün yokum bakalim Duruma göre girebilrsem gircem..
Kendinize Cici Bakin :)

8 yorum:

  1. canım benim hakkınızda hayırlısı olsun...
    sevgiler....
    özletme kendini çabuk gel :)))

    YanıtlaSil
  2. su tasinmasi yokmu canim yaaaaaaa nekadarda zor helede böyle soguk günlerde.Allah yardimviniz olsun

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  3. Gurme Sirine : Sagol canim tesekür ederim

    Guzelgul: aynen cok zor ama bitti sayilir sagol canim,.

    YanıtlaSil
  4. Hayırlısı olsun canım inşallah :)

    YanıtlaSil
  5. ne kadar samimi anlatmışsın yaşadıklarını bir arkadaşına anlatır gibi olduğu gibi yazmışsın, çok hoşuma gitti tek tek okudum :) Eşinle aranı düzeltmene sevindim olur böyle şeyler düzeltmekte genelde hanımlara düşer, bir taraf hep fedakar olmalı ya o hep bizizdir :) yeni evin hayırlı olsun içinde sağlıkla huzurla oturun inşallah :)kayınvalidenle bir kaç gün geçireksiniz demek :) sabırlar bacım sabırlar :)))

    YanıtlaSil
  6. Su Perisi : Cok sagol tatlim:)
    Filiz: Bende sana bayiliyorummmmmmmmm canimmmmmmmmm bloguna ilk girdimde kendimi buldum bende senin hayraninim yani:)
    evet herkes öyle der bende o yüzden yazmayi seviyorum iste hehe:) cok cok sagol canimmm insallahhhhhhhh
    evet öyle oldu ama hatasini anladi kendide yanasti bacim:)
    evet malesef ama napalim kocam icin dayanicam birkacgün:)
    öptüm seni cokca hep gel sen olurmu♥

    YanıtlaSil
  7. canım benim gelmezmiyim hiç, her zaman gelirim, ben yorumu yazar sonra cevabı okumaya gelirim :) güzel sözlerin içinde ayrıca teşekkür ederim öperimm .)

    YanıtlaSil

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...