17 Şubat 2012 Cuma

Yendim Seni GAYNANAA ;)

 

Heytt Acilin Ben Geldimmm, Suanda Yeni Evimden sizlere Iyi Geceler diyorum
Aslinda Iki gün daha Kalicaktik Pazar Döncekdik ama Bugünki Postumda dedim ya Ikna edebilirsem diye etim :) Azcik Esime Santaj yaptim Vazgecemedi seylerle oda Kabul eti Az Surat Az Trip Halletim. Zaten oda Anladi Orda Kalmanin Zor Geldini Ikimizde alismisiz Rahatliga Zor Geldi.. Sükür geldik Evimize cok Tuafim.. Kac sene Gecirdim evi Teslim etim
Oraya ilk Gelin geldim Evlendigimden beride o evdeydim. O Evde hem Mutlugu Yasadim hemde Hüzünumu Neyseki Atlatim sayilir Bu evde beni Ne Maceralar bekliyor Bakalim Koca 7 Odali ev Temizligide hayli Hosdur :) Neyse Hayirlisi Evimden Girmek cok Güzel daha tam Dayali Döseli degil ama Zamanla olucak oda.


Basliga gelince :) Yendim senii Gaynanaaaa Oldu :) Harbidende Yendim yani Üc gün Kaldim Ölüm gibi Geldi Kaynanayla kalanlar Napiyolar acaba ya ? Allah yar ve Yardimcilari olsun.
Ben Oturmadan Kocamin yanina O Oturdu.
Benimkiyle zaten bu ara hala Limoniyiz düzelemedik bi Türlu
Kaynanamada Gün dogdu Tabiki. Ogluna Kanpede acti Yatagi Rahat edemesin Oglum diye :) ( Onu gelde sen benim kulahimaa anlat oglunun yanimda yatmasina hala dayanamiyor )
Bende Esimle bu ara Limoni oldugum icin Hic Takmadimda Üstelemedimde Valla
Al Oglunu Basina Call Muamelesi Yaptim.
Allahim Allahim ben bu Tuaf bir Kadin görmedim Bana önceden cok Kötuluk eti sonra Anladi Afferim ondan beri Kötulugu Dokunmadi ama Malesef Cok Kiskanc Cok..
Yani Kötuluk etmiyor ama Dili var Arkamdan Konusmaya Bayilir beni Cekistirmeye Bayilir ama Tek kendi Yapar Baskasina Laf söyletmez...
Sofranir Bana Cocuk gibi Bazi seyleride Hala Kocama Sikayet eder :)

Bugün Isim vardi Disari cikmam gerekiyodu Simdiye kadar Kizimi Kaynanama ömrumde 2 defa Birakmisimdir oda Mecburiyetdendir Yani.
Bugünde Birakiyim dedim oda Kaynima Güvendim cok Sever Aysu Iremi Bayilir oda Göz Kulak olur diye. Gitigim 1,5 Saat Geldimde Kizim Alti Ciplakdi Tüm Altina yapmis Kaynanamda almis Geride Giydireyim üstunu diye hic Gayrete Bulunmamis Corap giydirmistim Uzunca Pantolun altinaki Üsümesin Yavrum diye Geldimde Yavrumun bacaklari Buz kesmisti.
Dedim Anne Üsümüs Napiyim giydirmedi dedi Cocugum öyle bir Huyu yoktur aslinda.
Önemsemiyor ya resmen Esimde geldi karsima oturdu beraber gitmistik Üsümüsün Annem gel senin Üstunu giydireyim dedim Cocuk Kizarmis resmen Üsümüs sonra Ters söyledigimi Farkedince Kizim Giydirmedii Napiyim Mahsuzmu Biraktim sanki dedi Hic ses dahi etmeden Aldim Girdim baska Odaya.

Ogluna ne Merakliymisin bee Kadin :) Keske Okusun diye yollamasaydin baska Semte bak Benle Tanisti evlendi sanada cok Yazik oldu  Kocandan cekinmesen yaninda Uyucan Oglunun zaten Zamaninda az yapmadin ya Neyseee

Sabah Kalkip bir Kazan Hamur yogurdu Her Sabah Ogluna birgün Börek etii Birgün Gözleme eti Allahimmmm Öyle bir Hava Böyle bir Nismet Göreceksiniz Görende ben Oglunu Acc Koyuyorum Sanicak Oglu ne zaman Istediyse Yaptim.
Tabi Kenan efendi bu durumdan cok Memunn Bayilir zaten öyle seyelere
Tüm Düzenimiz Bozuldu
Sabah Kalkip Birton Yag ile Ugrasiyodu Resmen Kadin
Köfte Patates Yapilirmi Sabah Sabah ?
Ben yemedim bu seferde Nilay Yemeklerimi Begenmiyor Oldu Resmen aklinca Kocama beni doldurdu :) Valla bi Gramm Umrumda olmadi Aksamlari Dizi bakarkene Laf sokmasi Hele Mutlaka Acik bulucak ya :) kurcalicak Ilaha ee dedim Madem Kurcalasin
Ebem Sicti Tavuk desti Hesabiii Benim Ömrum onla gecti Elbet vardir bir Acigi dedim.
Bu Anlati Anlati iyi Hos gülduk Girgiriya Verdik Sonra bana bir Firsat dogduuu :)
Verdim bununda bir Acigini elle Kahkahalara Bogulduk :) sonrada Neysee iyi Güldük iyi Geceler ben yatiyorum diyip Cekildim :) Sabaha kadarda Kudurmus Sinirden Iyi Oldu :) Kac senedir benimle Ugrasiyor Intikamimda daima Kötu Oluyor ama hala Pes etmedi bu durumdan :)
Cocuguma hele Sürekli sacma sapan seylerle gelmeleri deli ediyor
Hep Onlar eski Hep onlar daha iyi biliyor yaa....
Sanki ben Cocuguma bakamiyorum öyle bi Gayret icersindelerki Cocuga sunu al Cocuga söyle yapmayin Sunu Böyle yapin Gibisine Yahu Sizeee Ne Benim Cocugum Ben Kizima sabah corba iciriyorum Yaptimda her Sabah Fakat cocuga Kendileri ne yediyise Onu Verdiler Sabah Sabah Kizartma cokmu Iyi birsey Cokmu Gerek Cocuga sabah sabah Yagli Patates verdiler... Bir saat gecti Ahnee Karnim Agriyor dedi Kizim
Böyle cok Billmislikleri beni Deli ediyor.
Bende az Kocami Tavladim Kafaya aldim zaten almamada gerek yoktu ben Gidiyorum sen kal dicektimki Oda biliyor aslinda Anasinin ne Mall oldugunuda Firsat Vermiyor :) oda geldi...
Geli gelmezde Uyudu zaten.
Yazmak buraya Uguramak Harbi Rahatlatiyor.
Yendim seni Gaynanaaaaaaaaaaaaaa iki gün daha Kalamadi Oglun basucundaaa
Kacgündur iyi Üstlendin Görevlerimi
Cocuk gibi Esim Tras oldu Cikti Kocamin yanaklarina Yapistiii Saatler olsun Oglum diyerekden yanaklarini Tutu bana Bakiyor Vallaha güldüm Gectim Sonra Ogluna ceket Tutuyor Gömlegini Düzluyorr Yemegi kendi yapti hep Sürekli Nasil oglum begendinmi Nasil oglum Özlemismisinnn
Bende en sonunda Anne oglunu Acmi Koyuyorum niye Sürekli Soruyosun
Dedim yok Ondan degil Kizim Seninkiyle benimki Farkeder dedi Dedim yok Kenan Gayet Memun yemeklerimden bazen Annemdende iyi yapiyosun dedigi Oldu dedim
Bozuldu Kralicemiz.
Daha saymadim biton sey say say Bitmez Sadece diyecegim tek bir Laf var
Onun Seviyesine Inmicem Beni aslinda Hic cekemiyor hic Haz etmiyor bendende
Oynuyor iste Yapmacik Kadin bende o yüzden bi Türlu Sevemedim Onu.
Oglu olmazsa beni Bir kasik Suda bogdu Bogucak :)
Neyse Allah Oglundan ayirmasin Iyi güldüm. Ben öyle yaptikca dahada Cildirdi
Kaynimin ve Kayinbabamin beni Tutmasi onu Ayri bi Delirtiyor zaten Cocuk yahu daha Cocuk.
O yüzden Zor geldi Üc gün hem Kizimla hem Onunla Ugrasmak Esimle pek Konusmamam Muhtap Olamam ve Ayri uyumamiz onu cok Mutlu eti Sanirim Asiklar gibi Gözleri Pirildadi Iyi Hayira Girdim 3 Gün Yüzu güldu Cennet Kariyim heaaaaaaaa :)
Artik Makaraya verip güluyorum Neyse

Yeni ev
Yeni Düzen
 yeni Hayat

Hosgeldin Evim :) Bize Hayirli Ugurlu ol
Nice Mutlu Günler Gecirelim Seninle
Iyi Geceler :)

5 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. ayy sorma canim at hepsini bir kazana altinada 10 kilo kömuru koy yansinlarr :)

    Ben hep kazanirim canim kalbi temiz olan daima kazanir:)
    Aminn allah razi olsun sagol canim
    Öpüldun

    YanıtlaSil
  3. :)) nasıl kahkahalar atıyorum keşke duyabilsen, sen çok yaşa emi bitirmişsin kadıncağızı :)) ya eşin okumuyor dimi bu blogu ya görürse allah korusun :)

    YanıtlaSil
  4. hayırlı olsun güzel günler gecırırsın ınsallah :)

    YanıtlaSil
  5. Filizim : hahahayt tahmin edebiliyorum canim aman napiyimm iyi yaptim hala ugrasmakdan bikmadi :) valla haberi yok ama olsada umrumda degil oda biliyor anasi o yüzden sorun yok önceki sitede kendisi üyeydi ve ben hergün yaziyodum oda okuyodu :) öyle takintili degildir benim tarafi tutar hep.

    Biricitsongunlugu : Sagol allah razi olsun insallah.

    YanıtlaSil

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...