5 Mart 2012 Pazartesi

Güne Aglamakla Baslamak.... Ben Kendime YANAR dururum....



 http://external.ak.fbcdn.net/safe_image.php?d=AQC9VXpYi9GamMF3&url=http%3A%2F%2Fi4.ytimg.com%2Fvi%2Fwcuw_3DRlUs%2Fhqdefault.jpg

Dün Hersey cok Güzeldi Kaynanam geldi, Aysu Irem birakmadi Kaynanam Aysu Iremide aldi Göturdu Aksam Babasi geri Aldi Aysu Iremi Gene birakmamis Kaynanamda geldi Aysu Irem uyunca Geri göturdu Esim Kaynanami evine. Güzeldi Herseye Uyum saglamaya callistim Cogu Lafimi esirgedim Benim Ailem olmadi Aynisini kocam yasamasin isitiyorum Ölümlu Dünya Yalan dünya Ailesiyle Vakit gecirsin Isiyorum Ama o Pek görusmuyor Benden dolayi Galiba Bende biliyorum Benim yüzumden Fazla Samimi olmadigini ama ona diyorum Aileni ara git gel diyor yok ya Sorun degil falan Ama bu dünya Yalan ve Ölüm dolu herseyin sonu var Ailenin kiymetini bill diyorum. Benden dolayi cekiniyor Dün kaynanam geldi Kahkahalar atildi Sohbetlerin dibine vuruldu. Hersey cok güzeldi neyse Aksam oldu. Esime Yatakda Annen Bugün Mutluyudu Iyidik falan dedim Normalde hep Laf kakistirmaca gecerdi Aramizda Mesafe falan tanimiyor gercekten demek ki yaninda otursak hergün bizde Olur dedim ama Saka maksadiyla dedim sirta sirta dedim basta oda sirti lakin Cevabi ters verdi. Ben onu mutlu etmek icin ellimden geleni yaptim Lakin onada Kizmadim Özledi galiba Annesini cok. Ona veriyorum Özlemligine veriyorum bana Ters cevap vermesini.

 Hersey yollundaydi iste Birsey demedi Etmedi Kadin Tabiki gelicek Oglunun evi Ortaligi Karistirmayin Hersey gayet iyi Böyle bugün iki Kahkaha atim diye hemen Burnumdan getirmeyin herkes yerini ve seviyesini bilsin. Sen dünyamsin benim ama lakin oda senden üstun beni dünyaya getiren Kadin Annemin hakini hic ödüyemem. Simdi uyumicaksan salona gec lütfen ben uyumak istiyorum...
Dedi bana.

Sessizce Salona gectim Dedim ya Kizmadim Özledi Annesini. Ama sonradan Pisman oldu dedigine Salonda Tvyi actim Bakiniyorum Sessizce kapidan Nilaay dedi Ben hic cevap vermedim oda geri gitti uyudu. Dedigine Pisman oldu ama Üzülmedim Kizmadimda ama Bir Tuaf oldum iste. Anlatamiyorum o anki duygumu. Koltukda Uyandim uyumus kalmisim Kizimi izledim az Uyurkene Öptüm sonra giyindim ciktim Ise erken gittim 7 de Gitim bugün. Arabayi callistirdim erken diye normal Yoll sartlariyla gittim Müzik actim

Orhan Ölmez - Sebebim parcasi calliyodu Bu sarkiyi dinledigimde hep Hüzunleniyorum dinledim sesinide actim ve Agladigimi farketim:) cok Güzel bir Parca beni Sabah Sabah aglatmayi Basarabilen Bir Parca
Sözleri hele ayri bir Harika beni anlatiyor resmen...
Az Babami Özledim..
Az Gecmis...
birde Bu Olay katlaninca yine Hüzun Limanima Buyur etim ben.....
Hepde böyle olucak billiyorum GECMIS insanin pesini hic birakmiyor
adi GECMIS AMA ASLINDA HIC GECMIYOR...


 Günes agir agir giriyor güne
Vurur isiklari yorgun yüzüme
...

Sevdami anar dururum, kendime yanar dururum,
Geceyi sarar dururum yine
Dünyaya kizar dururum, kendime sorar dururum
....





3 yorum:

  1. üzülme canim kiyamam dedigin gibi ölümlü dünya hepimize kalmiyacak birsey bosver gitsin:) orhan ölmeze gelince kendisinin ennnnnn büyük hayraniyimm onun icin kac kmleler göze alldim gittim görmeye :)) bu sarkisida cok güzel canimmm zaten ilk gitar calmayi ögrendigimde hemen bu sarkiyi ögrenmistim :))

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...