8 Mart 2012 Perşembe

Prensesimin Odasini Boyadik :))

Image Hosted by ImageShack.us        


Selam Takipcilerimm Yine bir Günluk Postunda beraberiz :)
Öncelikle Sabah herzamanki gibi uyandim Ise gitim,
Bugün hep Beraber kahvalti etik cocuklarla hepsi birsey getircekti
Kimisi Yag kimisi Yumurta Kagid verdik hepsine biz Ögretmenlerde Pogaca falan aldik
Hep beraber güzel bir Kahvalti yaptik Cocuklar kadar eglenemedik malesef cocuklar kahvalti eti..
Chef ile Ögretmenlerde Masanin ön tarafina oturduk öyle isden gücden ve bazi cocuklarindan konustuk...
ne yedigimi bile anlamadim valla :D birtane anca yedim veya yememisimdir Telsiz telefona baglamistik Büro telefonu bende asaga indirdim calarsa duyamam diye Bürodaydim tüm gün, Tabi calldi ben cikmak zorunda kaldim sinifdan tabagim kalmisti geldimde Sofra toplanmistii tek Kahvem kalmis sonra ne yedim ben ya diye düsündum :D Neyse 11 gibi Chef yine baskin yapti :)) 
Bir daki Hafta Geziye gidicez Bitane Müzeye, Biletleri ve Ücreti ödemem icin bana Talimat verdi..
onu halletmem gerekiyodu. Benim yapmami istedi gitim Halletim ondan sonarda Geri gelmene gerek yok dedi Chef bende ondan sonra eve gectim baktim saat erken...
11:30 olmus.. Kociktoyu aradim Uyanmis tam kahvalti edicekmis dedim sakin etmeee
onu Subway e cagirdim Türkcesi Sandenwichci Baget ne yapiliyor iste..
orda birseyler atistirdik ondan sonra Tutum Kollundan dedim gel gidiyoruz..
Aysu Iremin odasi halla yapilmadi hala Kücük Hanimla uyuyoruz :) Fazla alismadan Odasini yapalim dedim oda Olur dedi gitik Boya aldik az Bakindik...

Koyu Pembe ve Beyaz oldu odasi Boyadik Bitirdik kapatik yarin da Mobilyalarini koyucaz kücük Hanimin odasina sonra devam düsünucem.
Aysu Irem simdiden basladi menimmmmmmmm odammmm
menim odam demeye haha :) odadan bizi kovuyorr
Babamizi iyi yorduk terledik
Aysu Irem babasinin anlina Boya sicratmis Kenan bagirdi diyorum noldu bir baktimki
Aysu Irem kahkaha icesrinde kenanda cildiriyor sinirden ise gidicem ben bu tiplemi gidicem diye haha :D
Sipa cok arsizlasti kizmakdanda anlamiyor artik.
Sonra Dusa girdi bey efendi bende hemen yemek yaptim
Pilav Nohut Tavuk yemek yedik sonra Ise gecti Kocikto
bende simdi cayimi yudumluyorum :) bugün hic bir dizi yok malesef...
Bu arada bugün Dünya Kadinlar Günu, Tüm Bayanlarinkini en icten dileklerimle kutlarim
Dinlenmekde ve keyif yapmakdayim yarin nihayet Hafta sonuuu :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...