31 Mart 2012 Cumartesi

Sosslu Lahana Salatasi

Selammmmm Bugün Yemek Postsuz olmaz dedim ve yazmak istedim
bugün yemek yapmadim Kocam yemege gelmedi arkadaslariyla yemek ismarlicakti
bende bugün hafif yemek istedim malum Yaz geliyor ve Forum koruyoruzzzzzzz
Lahana cok faydali ve ben bayilirim Lahana salatasinaa



Lahana Salatasi





Malzemeler :
Lahanin ici
1 Tatli Kasigi Zeytinyag
1 Tatli Kasigi Seker
1 Tatli Kasigi Sirke
Azcik Limon
Tuz
Hazir Salata sossu ben American sossu kulandim

Yapilisi :
Önce lahanalarimizi güzelce Rendeliyoruz sonra Zeytinyag
Sirke Limon Sekerimizi atiyoruz simdi diceksiniz Salataya niye seker atiyosun
Lahana Salatasina atilir cünki Lahana salatasi hem az eksili hem az Sekerli yenir
Yurtdisinda Lokantalarda da böyle olur zaten.
Bende böyle severim.
Lahanaya Zeytinyagiyi sirkeyi tuzu neyi katip güzelce Harmanliyoruzz
üzerinede hazir sossumuzu dokup
Affiyetle yiyoruz :)

2 yorum:

  1. Nilaycim afiyet olsun cok güzel olmustur eminim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sagol Emelcim evet harika oluyor tavsiye ederim:))

      Sil

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...