30 Nisan 2012 Pazartesi

Blogumun Yeni Halli :)

Görundu üzere sükür icime sinen bir Blog oldu
Tam Bahara dogru Yenilendik Güzel oldu havasi stilli cok begendim..
Sizcee nasil olmuss? Ben cok begendim bundan sonra daha özene bözene Post aticam :)
Sence daha ne degisebilir veyahut ne olsa iyi olur ne istersiniz
ziyaretcilerimi memun etmek isterim :)
Ayrica 100 Takipcim olunca güzel bir Etkinlik düzenlemeyi düsünuyorum.....

bu arada Kendisi istemedi ama ben yinede bu kadar emegine karsilik susmak istemedim.. cünki benim bir huyum vardir bana birsey yapana yardim edene ben iki katini yaparim yoksa rahat etmem keske kendisi icin bende güzel seyler yapabilsem ama kendisi benden daha hamarat masallah herseyi anliyor biliyor o yüzden böyle yapmakla yetinicem..
Kendisine cok tesekür etim ama burdada etmek isterim.... hemde iki arkadasima etmek isterim....

TESEKÜRLERIMI SUNARIM.....

Blogumu düzenliyen bana yardim eden bircok konuda Yardim eden ,. Onun sayesinde cok sey ögrendim Arkadasim. 

Blogumu Düzenliyen Arkadasim Kelebek Gibi

Beni O Arkadasa yönlendiren Zeliscik:) ide Unutmayalim Tabiki..
Ikizinede tekrardan cok cok tesekür edip Ellerine saglik diyorum...

ve Sizlerdende FEEDBACK :) bekliyorum:)
Hoscakalin Canlarr

4 yorum:

  1. Icine sinmesine cok sevindim,ewet gercekten hos olmus,bahara yakisir sekilde:)bendede ayni arkadasin sayesinde güzel degisiklikler oldu postu gelecek:)
    Tesekkür zarafetinde ayrica hostu:)
    Sevgiler canim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bende cok begendim cok güzel
      oldu arkadasin sayesinde :)
      rica ederim:)
      hep beklerim

      Sil
  2. Tesekkürler yazinda yer verdigin icin, yardimci olabildigim icin mutlu oldum (Zelis'in sayesinde ;) ). Yukaridaki mangal keyfi yazisini görmezden gelmeye calistim, gece gece insanin böyle görmeyesi geliyor cani cekecegi korkusuyla :P
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim senin yaptiklarinin yaninda benimki bir hic kalir :))
      ayyyyy canim buyur gel :) affiyetle seninlede yeriz insallah birgün..
      hep gel :)

      Sil

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...