2 Nisan 2012 Pazartesi

Dün ve Bugün :))

Selamlarr Nasilsiniz? dün gelemedim Pazardi Benimki evdeydi bugünde izinli evde Haftada iki gün Izinli oluyor fakat az önce Kaynanama Postaladim Kizimla beraberr :)) Az ev isi yapmam lazim Evi silip Süpürcem. Dün Zaten Kaynanam cagirdi Gelin oturalim diye Fakat benimkiyle Hala Limoni oldugumuz icin o Araba davasi yüzunden ben Gitmem gidiyorsan Git Dedim oda ben sensiz napicam Annemde dedi gitmedi. Kaynanamda anlamis Bozuk oldumuzu Limoni olunca biz Gitmiyoz Kaynanamgile yoksa orda tartismaya basliyoruzz
Kaynanamda anliyor artik Sabah Telefon eti Siz yine Limonisiniz degilmi Bizim Sucumuz ne Torunumuzu Özledik ya aksam siz gelirsiniz yada ben Baskin yaparim dedi Tersledi Bizi.
Tamam geliyoz aksam dedik...
Dün hala Limoniydik biz ama gece baristik.. Dün öyle ikimiz ayri ayri takildik o Pcye gecti ben Tv Baktim
sonra o Tv karsina gecti ben Pcye gectim.. Sonra bakti uyuyamadi bensiz yanima geldi ve bana
Filim Seyredelim mi Nilay dedi...
Ben bugün Ise gitmedim bugün Kresimiz Kapali Almanlarin Ostern neleri var yani Yumurta bayrami bugün Hazirlik günu Ilhan etik Kresce almanlara yani o yüzden evdeyim.
Biliyodu ise gitmicemi Filim izliyelim dedi birde biz Filim izlerkene Birbirimizin ya dizine yatariz ya gögsune uzaniriz.. öylece barisir Sessizce konusma sual falan olmaz...
Dedim olur ne filimine bakicaz dedim bende Korku severim birde gece olmus 12. Dedi Korku filimine bakalim mi ben Korku severim. Dedi Tirsarsin sen bosver dedim benmi Tirscam sen kendine bak asil dedim...
Okey bakalim dedi Yatak odamizda izledik güzel bir filimdi. Filim hakinda yazmak istiyorum.

Musallat 2

http://www.indirmedenfilmizle.net/wp-content/uploads/2012/03/musallat-2-lanet-film-izle-afis-poster.jpg 

Biz Musallat 1 e de bakmistik.. 2Si cikmis Sinemalardaydi ama Gitmedik dünde
Sinema Sistemimizden baktik Ve gayet güzel bir Filimdi ben cok Begendim
Cok Kaliteli bir filim Güzel yapmislar...
Cok Ilginc bir Filimdi
Filimin Konusu  :

Köyde Yasiyan bir Aile var Kayinbaba Kaynana Gelin Kocasi ve Görumce
Yasiyor Bir Köy. Gelinin Cocugu olmuyor Kac büyücüye Hocaya gidiyolar ama hic bir Fayda göremiyolar.
Kaynana ve Kayinbaba Ölmeden önce cocuk görmek istiyor o yüzden Ogullarina ve Gelinlerine hep Surat yapiyolar.
O Köyde Yasiyan Birtane BÜYÜCÜ diye bir Kadin var, Kadinin Kocasi ve Kizi kaybolmus fakat Umursamamis yani herkes böyle biliyor. Kaynanasinida anladigim kadariyla bu Kadin yok etmis
Büyü yapmis Örumcegin 4 Ayagini kesmis falan öyle davalar tam anlamadim o orasinida.
Neyse Herkes umursamadi icin Kadina öfkeleniyor fakat kadin CINLER ILE YANI ÜC HARFLILERLE IS BIRLIGI YAPIYOR onlardan Yardim ve Güc aliyor bu Üc harflilerde onun Karsiliginda Kizini ve Kocasini aliyor yani herkes öyle biliyor. Kadinin Kücük külübesi var Darma dagin olmus
Ilgicn ve Korkunc bir Külube.. Kadin Her yaptigi Büyü karsinda
Insanlardan Tavuk ve Hayvan aliyor ve Onlarin Bacaklarini kesiyor Gözlerini cikarip Büyü yapiyor.
Evinde tüm Makas falan asili.. yani Bildimiz Büyücü kac Insan gitmis.. Abdullah diye bir adami Zengin ediyor..
Birgün o Cocuk istiyen Köylü duyuyor adini Kadinin Karisina bahsediyor Karisi hic iyi seyler demiyolar hakinda kadinin kocasi kizi kacmis Umursamamis diyor.. fakat dinlemiyor Adam..
Babasinin öfkesine Yenik düsuyor. Sonra kadin Eve geliyor Birkac büyü yapiyor..
ve Güclu bir CIN cagriyor Kadina musallat ediyor yani. Kadini sandalayeye falan bagliyor Burdaysan ses ver falan diyor Görumcesi yaninda Görumcesi Korkup Agliyor Kadininse kendinden geciyor cünki Üc harfli Icine giriyor kadinin. Neyse birkacgün sonra O Büyücü yine geliyor
ve Kadinin Karnina Büyüler harfler yaziyor ve Bagira Bagira Üc Harfliyi cagriyor....
Is birligi yapiyor onunla ve sonra Kadin HAMILE kaliyor...

Birkac gün sonra o Büyücü kadin geliyor köylulere ve diyoki
Geri gönderemedim Musallat oldu bana bu cok güclu bir Cin karina söyle sakin dogurmasin o bebegi diyor...
fakat adam dinlemiyor cocuk hasertiyle yaniyor...
Kadin geliyor gidiyor diyor ama adam karisina hicbirsey söylemiyor..
neyse Kadin cocugu dogruyor....
Cin de o büyücü kadinin evine gidiyor ve onu korkutuyor Külübesini salayip kadini yerden yere atiyor.. Sonra kadin gecenin yarisi gidiyor Köylüleri uyandiriyor
BEBEGI GERI ISTIYOR YOKSA SIZEDE MUSALLAT OLCAK VERIN BEBEGI DIYOR fakat adam vermiyor kovuyor kadinda artik dayanamiyor ve bebegi birgün
GIZLICE kaciriyor....
Ve Cocugu besige koyup dualar okuyor Cine e geri Teslim etcek... fakat
Bebegin annesi uyaniyor göruyor ve bagriyor bebegin olmadini
kocasini hemen Kadina gidiyor ve son anda Bebek gidicekene yakaliyor kadini ve kadini Dövuyor
Kadin dua okumaya devam ediyoki Bebek gitsin diye adam suss diyor lakin Kadin susmuyor
kadini Cuvala koyup kadinin DILINI KESIYOR sonra Bebegi aliyor bir bos cimene koyuyor...
ondan sonra olan oluyor Adam herseyi anliyor ve
ANNESINI BABASINI DIRI DIRI GÖMUYOR
Bacisini kendini Gelinlikle asiyor Karisida...
Adamida Cin Carpiyor ve Öluyor..
o Bebege Devlet sahip cikiyor ve Yetimhanede büuyuyor ardindan bir aile Evlad ediniyor
Modern bir Aile Adam doktor..
Yillardir gizliyolar kiz 27 Yasina geliyor....
Tabiki Musallat oluyor Cin kiza cünki kizi istiyor kiz Cinler aleminde
kiz zamanla cözuyor Aileside anliyor durumu kizin iyi olmadini
birgün eve baska büyücü cagriyolar büyücü herseyi anlatiyor Dügum var kesin makasla diyor..
herseyi biliyor birgün aile Kizina tam anlaticakene aileyi Tir esiyor aninda Tir geciyor yolldan altinda kaliyolar Cenazeden sonra Kizin Amcasi gercegi anlatiyor Yetimhaneden alindigini ve kiz o köye gidip Tüm gecmisini Ögreniyor...
ve o Büyücü kadinin evine gidiyor sonrada Cinlere Teslim oluyor...
Kadin Duayi Okuyor kizida kucagina yatiriyor ve kiz gidiyor..
ve o köyun Musallatida bitmis oluyor fakat o kiz oraya Gitikden
sonra o Kizi birdaha kimse görmuyor......


Kisaca böyle anlatim uzun bile oldu :)
süper bir Filimdi Etkilendim baya.. etkisi hala Üzerimde...
Bizde böylelikle Kociktoyla barismis olduk..
Her sahnede iyice ona Yapistim Onunda canina minet zaten
barismak icin bu Yöntemi buldu Uyanik öylece bitti gece
2 de uyuduk.. ama degdi yani....

Bugünde güzel bir Kahvalti yaptik Cekirdek ailemle
Kocikto Prensesim ve ben..
Bugün Hamur kizartim Peynirlide yaptim
Afiiyetle yedik :) 




Az Sonra evi Süpürüp Sillcem ve sonra hemen Arabayla
ufak bir Bakim Alisverisi yapicam kendime sonrada Kaynanamgile gecicem :)
Hadi Bybybyyyyyy:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...