9 Nisan 2012 Pazartesi

Ekmek Pizzasi

Bugün Ekmek pizzasi yaptim, Ekmek pizzasi cayin yanina süper gidiyor Citir Citir.
Bayat ekmeklerimide böylelikle Degerlendirmis Oldum.En Ideali Yazik Cöpe atilmiyor Bazen ekmek cok aliniyor veya Yenmiyor fazla Ziyan oluyor Cöpede asla Ekmek atmam ben. Ekmek ici yapip Köftelere kulaniyorum bugün menümde kararsiz kaldim icin Ekmek Pizzasi yapmaya karar verdim.
Buyrun Tarifi

Ekmek Pizzasi



Malzemeler 
Bayat Ekmek
Salca sossu
Sucuk
Ton Baligi
Mantar
Misir
Kasar
baharat

Bayat ekmeklerimizi dilimliyoruz ve üzerine Salca sosumuzu yapiyoruz
salca sosu dedisem ben Biber salcasini hafif suyla Özedim Acili güzel olsun diye
ve Ekmeklerimizin üzerine süruyoruz ve istedimiz malzemeyi üzerine koyup
kasar esliginde firinliyoruz.
Yanina güzel bir Tavsan kanni cay demleyin ve güzelce yiyin
Affiyet olsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...