7 Nisan 2012 Cumartesi

Günden Karmakarisik Detaylar :))

Iyi Geceler az önce Banyodan ciktim misss gibi oldum vallla banyo gibisi yok:) tam bir banyo manyagiyim ama kizim bana hic cekmemis banyodan nefret ederr :) neyse dün ugursuz birgündu kizimin olayi birde facebook üzerinden kaynim ve kiz kardesim tartismislar birbirlerine girmisler hemde benim duvar yazimin altinda deliye döndum cildirdim valla benimkinden ikizide tirsiyor anlatim iyi bir fica cekmis ikizinede tabiki o daha cok kendi öz erkek kardesine cekmis bende güzelce Asli hanima cektim gavur Manyaklar ya bu yasdan sonra koskoca insanlari birbirine düsürecekler. Neyse bugün dizim vardi Hayat devam ediyor dizisi sülalece toplandik ona baktik.


Sülalece toplandik derkene kaynim, Görumcemde takilmis gelmis kaynima cocuklari uyutmus kaynanama gecmis kocasi bakiyomus cocuklara bugün kendine tatil günu ilhan etmis catlak kaynim bana gelince oda takilmis gelmis catlak bende gencim ayol diyerekden daldi salona :D 
Sonra Asliyida cagirdim gel diye yollda Facebooka bakmis Postlamistim etiketledim hepsinide
gelmekden vazgectim dedi bir firca daha cektim geldi.


sonra Zorla baristirdik uyuzlari sükür baristilar.. sonra Asli erkek arkadasini davet eti hic bahsetmedim degilmi bir haftadir bir cocuk var Is yerinde anlasmis kaynasmislar bi haftadirda Sevgililer
ama cocuk Alman neyse onuda Cagirdi aslinda bulusucaklarmis ama Disari soguk
Asli cikmak istemedi Kevin bize geldi öyle takildik Mevlüd gelirkene abur cubur almis
kizdim ona niye aliyosan ben eve koymuyom sen aliyosun diye dayanamiyom tikiniyom sonra
aha böyle oluyom tv karsinda kendimi kayip ediyorum

http://media.tumblr.com/tumblr_lr90kb6oek1qmxvyw.gif 
Sonra sürekli Kevine almanca aciklamasini yapmak zorunda kaldik :D cocuk anlamadi
sürekli ne diyolar su kim bu kim ayy deli oldum:D en sonunda sen sus sadece izle filimin sonunda
kisa özet gecerik dedik haha napalim :D
Sonra benimkini arayip nismet verdi giciklar :(
sen callis biz keyif yapiyok diye sonra kaynim askima diyoki sen callis callis senin karinin keyfi
yerinde chips kolayi almis keyif yapiyor sen daha cok callisican diyor :D
askimda olsun o chips yesin diye callisiyom ben dedi :D yerimm ♥
yalan askim inanma diyom inanmiyom zaten bunlara senin agzindan cikmadi o yüzden yalandir dedi :D
cat cat catlatim bunlari :D
suan bunlari yazarkene eklerkene Bilgisayarim donuyor yani cinnet gecirmek üzereyim aynen böyle yapicam bilgisayari !


aynen yapicam vallla deli ediyor beni bu Pc
neysee sinirlerime hakim olayim üzmiyelim gece gece canimm pcmle birbirimizi
biz birbirimiz bir hiciz en büyük ask bizde LEN ♥
 neysem hayirli gecelerrrrr tschüssssss

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...