8 Nisan 2012 Pazar

Kocikto hasta :(

Selamm bugün günumden kisaca özet geceyim
bugün kociktom hasta oldu :( karni agriyodu atesi vardi sabah acile gitmis isden sonra rahatsizlanmis iste
rezil rusfa etmisler askimi almanlarin suanda Yumurta bayramlari varya Ezane falan zor bulmus Nöbetci ilac almis yatiyodu uyandimki Ter icinde cay falan yaptim corba yaptim Askima dirildim Erkegimi ise gecti dedim bugün dinlen arayim falan dedi yok stajerler var bi book beceremezler yine dedi gitti :( sabah 7 de gelcek aklim hep onda....ariyom bir saate bir.
Dün kaynanami rüyamda gördum kötu görmedim bahcede oturuyoduk sohbete yok kadin bana bakiyo güluyo bende sabah aradim anne rüyamda gördum seni dedim hayir olsun kizim dedi...
dedim gel kahvalti edelim oda olur dedi Gelin Kaynana takildik arada bir iyi yanimiz tutuyo Kenana az okudu Üfledi hahaha :D
karsina almis ayitel Kürsu okudu

Kaynanam : Oglum dik dur yüzume bak surdaaa
Kenan : Off anne git ya ellime yüzume tükürdun durdun temeli enfeksiyon kapicam sayende !
Kaynanam : Suss sofranma kücükenede böyleydin ben sifa okuyorum sana burdaa
Kenan : Aman eksik kalsin böyle sifa heryerime tükürdun !!!

Haha gülmekden öldüm valla bunlara nasil didistiler :D

Aysu iremde anne Anii napiyo diyo tüküruyor dedim :D
bu seferde gitti Aysu irem babasin yüzune tükürdu :D
kocam isyanlardaydi haha adamin ise bir kacisini görcekdiniz :D

Kaynanam : Ne o kuyrugun dogruldu hemen !!
Kenan : Insan hasta olsada bir an iyi oluyor sayenizde tüküru tüküru verdiniz !!

öyle öyle vakit gecirdik iste normal siradan birgündu
bügün yine Alman üsülü yemegimi yaptim tarif yok cünki blogumda zaten ekli :)
öyle istee hadi hoscakalinnnnnnn


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...