1 Mayıs 2012 Salı

1 Mayis


Iyi gecelerr
bugün tembeligim üstumdeydi ya is yoktu 1 Mayisdan dolayi, ama yarin malesef var canim simdiden hic ise gitmek istemiyor 2 gün evde oldukdan sonra insan alisiyor uykuya sabah yine erkenden kalkicam
deli kovalmis gibi sinir oldum....
kac gündur uyku uyamiyorum adam akili gece yatiyorum yarim saat sonra bir kasinti basliyor aboww
sanki Uyuz olmusum gibi hatur hutur sabaha kadar....
Dün hele sirtimi kasicam uyku arasi diye Herifin kolunu kasimisim :D bana bi yapistirdi
Manyakmisin dedi döndu yati hahaha :D gözumu acamiyorum tamam mi ama deli gibide
kasiniyorum Cami actimda öyle uykuya dalmisim Sampuan degistirdim ondanmi acaba yoksa bu ara Tatliyi
cok yedigim icinmi. Neyse bugün  Benimki callisti Isi yogun olurmus onun yerine yarin Izinli
yarinda ben callisiyom bugün pek birsey yapmadim 
Kahhvaltyidi öglen yemegiydi camasirdi süpürgeydi öyle gecti az öncede
Öyle bi gecer zaman ki ye baktim.. öyle iste
suan cayimi yudumluyorum cayim bitikden sonra uyumaya dogru yoll alirim...
bugünluk bu kadar
Iyi geceler

2 yorum:

  1. uykudada bi tatli tatli kasinirki insan:))
    bizdede asag yukari öyle gecti tatil:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy bana tatli degil eziyet olarak geliyor ama olsun:D

      Sil

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...