9 Mayıs 2012 Çarşamba

darlandim sanki.....


Ne kadarda cok anlatiyor bu resim beni,ne kadar deli dolu catlak olsamda kendime koca bir yalan söyluyorum sanki.. aslinda ben galiba catlak deli dolu Nilay deglimde hüznunu sürekli gizliyen Nilayim..
yapmacikmiyim ben?.
Bugün o kadar berbat birgünduki keske hic yasamasaydim aslinda birsey olmadi tuafdi..
sabah 7 de uyandimdan beri icimde koca bir sikinti var burukluk hüzun sanki görende
ellinden cikolatasi alinmis cocuk sanar... betim benzim benbeyaz sabah kendime aynada baktimda ic cektim resmen.... 
giyindim ise gitim canimda hic istemiyodu chefi cekmeyi gicik zaten iki gündür dedim görucem yine domuz suratini.. vcardim chef yokmus zaten hastaymiis gelmemis pazartesine kadar yokmus baktim büroda fazla is yok canimda istemiyor gelen giden hep iyimisin diye sordu sabah giyime bile önem vermedim bir kot bir kazak ciktim makaj bile yapmadim bugün... canimda istemiyodu 11 de ciktim geri isden dedim ben iyi deglim gidiyorum chefe rapor koyucakmisin dediler dedim bugün carsamba doktorlar kapandi bile ne raporu ayrica dedim. Ciktim geldim iyice tepemi atiriyolar deli cinler diyor cik..
enayligine doyma Nilay iki sene cocuk iznin vardi bir sene doldu hemen atladin döncem ise diye al sana is gebericektin is is diye rahatlik batii.... sonra eve geldim kocis hala gelmemisti sabah 4 de gitti ta ise 11:10 gibi evdeydim bakicimiz aysu ireme kahvalti etiriyodu... minigimi öptum dedim ben iyi deglim uzanicam az.. Aysu iremle ilgilen sen devam dedim oda tamam dedi kendimi yatak odama atim atim yataga deli deli tavana baktim ardindan kalktim bir ilik dus aldim sonrada uyudum....
2 saat uyumusum sonra kocis isden gelmis benim ayakabilari görunce  bakiciya sormus yanima geldi sen niye evdesin bu saate iyimisin dedi
Hicbirsey söylemedim yanima uzandi sonra ben aglamaya basladim.. sonra sarildi teselli etmeye callisti beni.. o iyiki var o olmazsa varya suan ölmüstum ben..... tek sevenim o tek anliyanim o...
bana bir dost
aile
koca 
hersey oldu
anne baba yoklugumu eksikligimi hep bastirabildi kadar bastirdi
beni mutlu etmek icin ellinden geleni yapti
bana canini verdi,kalbini verdi,kendinden bir parca dünya güzeli bir melek verdi..
hakkini nasil öderim bilmiyorum tek bildigim kenanimsiz kocamsiz bir hicim ben...

 bilmiyorum neden bugün o kadar kötuydumki neyse  yarim saat sonra yüzumu yikadik beraber noldu dedi dedim bilmiyorum dertlestik az.... sonra ben yine uyudum bugün kafami kaldiramadim niyeyse sonra
bacim geldi benim arabanin anahtarini aldi  Tasinma isleminde eski esiyle baristi ev tutular tasinma sürecinde 8 ayda bebis geliyor. Sonra kocisde uyudu aksam üstu uyandik makarna yapti yedik.. öyle sacma sapan birgündu...
tvde hep anneler günu reklamlari var... sacma sapan seyler sanki benim annem varda...
bana göre yok öldü zaten hic annem olmadi o kadin...
hediye falan almayida düsünmuyorum iki aydir yüzunude görmuyorum önceden görusmeyince arardi artik onuda yapmiyor babami öldürdu otursun maasini yesin evinide dösedi birde koca bulur kendine tam olur...
anne olana hediye alinir ANNE olmiyana alinmaz.. keske dogurmakla ana olunaydi....
böyle olucana hayatimda hic olmamasi daima iyi olmus.....
Bugün moralimi hicbirsey düzeletemedi... normalde ben Cikolatayi yiyince cok mutlu olurdum
Koca bir Milka cikolta yedim düzelmedim..
Cilek yedim bayilirim Cilege yedim hicbirsey degismedi...
Kocis sevdim peynirli salatadan yapmis onu bile yiyemedim o kadar huzursuz gerginimki..
ilahi dinledim kuran dinledim gecmedi... ha bire uyudum ve mall mall baktim bugün
agzimdan cit bile cikmadi.
hersey bos anlamsiz sanki bu dünyada sanki sadece aci cekmek icin gelmisiz.. ne biliyim
anlatilmaz derecede tuafim bugün.... sacmaliyorum iyice iste...
kocis icerde uya kaldi gideyim de yataga yatirayim bende yatayim.... bu nalet olasi gün cabuk bitsin gecsin....
belki birkac gün gelmem belkide gelirim keyfime bagli birsey.... 
hadi güle güle...

4 yorum:

  1. Valla inan bende öyleydim bugün:(sinir ve stres icinde bomba gibiydim,bir iki esime daldim derken,aksam olunca rahatladim sükürler olsun..ilahi ve Kuran aynen benimde dinlediklerim oldu,ztn hep basimiz dardayken onlari ariyoruz,dedim kendime dinlerken,SIkIntIli zamanlar disindada hep böyle seylerle mesgul olsam hic sorunum olmayacak,ama gel görki nefs.............

    böyle sacma günlerin ardindan niyeyse hep makarna yenir,bizdede öyledir hic anlamam:))
    anneler gününe gelince,ben o tür günleri ztn kutlamiyorum,bana yapmacik geliyo.....birinin uydurudgu bi güne uymak zorunda degilim..
    sevgiler canim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. havadan demekki bilmiyorum niye...
      ayy benimkine kiyamam ben masumdu ona dalmadim haha:))
      sorma hep dara düsünce onlar geliyor aklimiza...
      insanin istahi olmaz makarnada istah acici degil o yüzdendir:D
      öptum canim

      Sil
  2. hiç darlanma mim yazısı var onu getırdım mimledim seni o yaz:))
    sen samimi ve doğal birisin blogundan tanıdığım kadarıyla böyle seyler dusunme canım sevgıler kocaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy biricitimmm ne bitmez mimlerin varmis:D aksam halledicem.
      Takmadanda olmuyoki canim hayatin gercekleri malesef.

      Sil

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...