10 Mayıs 2012 Perşembe

Günden Kisacik...

Bugün sükür düne bakilirsa iyiyim iyi gecti günum..
Asiktom sabah ise birakti,is cikisida geri aldi bas basa yemege ciktik yemek yedik sonra evimize geldik...
az prensesimle ilgilendim.. sonra bi ara cok samimi oldugum Arkadasim vardi dogumdan sonra pek görusememistim ne hikmetse o aradi beni tabi actim telefonu..
aksam müsaitsen sana gelicem kizlarla dedi birkac eski arkadas daha dedim olur buyur gel...
sonra telefonu kapatim kocis sirtiyor bana....

Ben : Kesin senin parmagin var bu is de degilmi? bayadir aramiyodu birden bire aradi gelmek istedi dedim..
Kocis : yoo yok parmagim, bu isde dedi...
Ben : Allah allah..
Kocis : Belki ev aldimiz icin hayirli olsuna geliceklerdir dedi...
Ben : Evet olabilir dedim 
ama Inanmadim kesinn ama kesinn kocisin parmagi var bu isde....
o arkadasimin esiyle de kenan arkadas onlarda iyi dost baya gidip geliyoduk bi ara birbirimize..
her neyse anlasilir zaten kocis arabayi temizlemeye falan gitti sonrada arkadalsarla kahve icicem dedi... bende prensesimle evdeyim az sonra arkadaslarim gelicek...
hicbise yapmadim valla zaten Yorgunum caya gelicez dediler artik abur cubur koyarim önlerine gözum hic kesmiyor kisir falan yapmayi kisir yaparim koyarim önlerine diyodumda kusura bakmasinlar ayaklarimin alti agriyor acayip yorgun bitkinim gelin dediklerine bile pisman oldum resmen...
neyse aksama gelirim ben yine kisacik post olsun dedim görusuruz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...