19 Mayıs 2012 Cumartesi

Güzel bir cumaydi...


Iyi gecelerr kizimi uyutum, ve suanda biskuvilerimi tikinmakdayim cay esliginde
lakin cikoltali olan hanimeller biskuvisi bayat cikti deli oldumm bugün canim cok istedi aldim
bayat cikti Sans yokki bende neyi canim istese ya olmaz ya bayat olur ya eski
olur yada damak tadima uygun olmaz deli cinler diyor yarin git baslarina calll
neyse sakin relaxim ben
Bugün Güzel birgündu Alisverisle gecti Bacim ev döseme asamasinda oldu icin birkac eksigi daha vardi onlari tamamlamak icin beraber Takildik bende evime birkac sey aldim Bugün Lamba begendik benim evimede lazimdi lamba cok güzelll lambalar begendim ve ordada deli oldum Lager de yokmus yani depoda siparis eti 1 2 haftaya ancak gelirmis.. dedim zaten bende sans olsa kendime bugün 4 tane lamba ismarladimm hepside cok güzeler süslü püslu tasli sirf lambalara 200€ gitti vallla 40€ asagisi yoktuki begendiklerimde cok güzelldi bacimda kendi Lambalarini secti tabi o depoda olanlari almaya gayret eti isimizi bitirdik alicagimizi aldik
Subwaya gitik ufak ara ögun Atistirdik kardesimin elli ayagi bosaldi hamile cok cabuk acikiyor yanimizda kreker tasidik ama onuda bitirince mecbur kendimizi bi yere atik bide hemen yoruldu kiyamam son iki ayi kaldi iyice sistiii :) hayirlisiyla doguraydi bi. Sonra Market alisverisimiz vardi onunda benimde onlari yaptik sonra kardesimin evine gitik ben alisverislerini yerlestirdim.. Yatak odasinda birkac düzenleme yaptik
lambalari yapti enistemizz sonra nikah hakinda konustuk az planlar yaptik...
sonra tekrar carsiya gectik... kocis ile bulustuk carsida aksam üstu hep beraber dönerciye gitik
döner yedik kaynimda geldi kaynimla bacim az limoni manyaklar yine tartismislar..
bu sefer iyice fircaladik....baristirdik.... kaynimda katildi aramiza hep beraber takildik
yedik ictik falan...
Aysu iremimde bugün koca bir bardak ayran icti masallahii var :)

Garson : Icicek olarak ne olsun kola, fanta,sprite ,ayran ( bize sorar )
Aysu Irem : Ben ayran istiyom !!!!!!
Garson : Tabi kücük hanim :D hahahah hepimiz orda bir koptuk
sonra utandi sipam :) Ayran icti koca bir bardak ve
Pilavli döner yedi masallah masallah kuzuma... ben Pilavin yanina Aysu Ireme hep yogurt yediriyodum dayanamiyodum kuru yemesine... tabi simdi Pilav geldi et geldi :D 
Aysu Irem : Anneee yogutt nerde yoguttt :D ( Yogurt demek ister )
Babasi : Anaaaaaa kizima yogurt getirmemisler :D 
Garsona seslenir  ( Bir kasede yogurt alabilirmiyiz cocuga )
2 dakika sonra Garson getirir....
Yogurdunuz
Aysu Irem : Kasikkkk yok kasikkk :D
Garson : sizin kadar eziyetli müsteri hic görmedik kücük hanim :D
Herkes yine güler garsonda tabi :D
Kocis : ee kizimda ben gibi yarim isi sevmez yogurdu getirdisen kasikda getircen :D 

Hahaha allahim ya adamlari isyan etirdiler resmen 
aci alabilirmiyiz
pecete alabilirmiyiz :D
Ben dürum yicektim ama adam yanlis anlamis beni ekmek arasi yapmis... ekmek arasi getirdi
dedim ben Dürum istemistim.
Garsonda : Ekmek arasi dememismiydiniz abla...
Ben : hayir dürum dedim...
Garson : Yanlis anlamis arkadas
Ben : Neyse olsun artik..
Kocis : ( Parlar ) Hayir olmasin dürum istedik haladada istiyoruz siz yanlis anlamisiniz ekmek arasinida napiyorsaniz yapin siparisimiz disindaydi dedi adama ters bir sekilde adamda
dürum yapti getirdi Bana . Dönerciye gitmeden önce bulusmustuk cafede canim tatli istiyoduuu
kocisin arkadasinin marketinde her cuma taze geliyor dedim tatli alalim dedi gidicemiz dönercide var tatli oraninkide güzel dedi tabi yemekden sonra tatli sorduk adam kalmadi bitti dedi...Cok alan olmus bugün normal siparisdende cok almislar...benim surat düstu tabi ( tabiki öyle ciidi sekilde küsmedim )
neyse öyle kapandi Mevzuuu Bacimi ve esini eve birakicazz baska yolla sapti dedim nereye
Kocis : suss karismaa
Ben : Tatlimi alican ya bosver sapma simdi ters taraf
Kocis : Benim karimin cani istedise dünyanin öteki tarafi olsada giderim !
sucluyum zaten gidiyim aliyim
Ben : Yaa yok gerek yok gecti zaten bir anlikdi bosver sapmaa
Kocis : Yahu sen ne cok ötuyon cir cir cir suss iki dakikaa !

:D sustuk... susturdu emir büyük yerden gitik iki paket yaptirmis Bacim hamile ya :D Cok düsüncelidir onada ayri yaptirmis bizim evede ayri yaptirmis bide peceteye iki tane Tulumba Tatlisi almis ellinde geldi Paketleri arkaya koydu bana uzatiii ben tabi direk Bacima uzatim ellindekini görmedim 
Ben : Al Asli sen ye ben evde paketen yerim..
Asli : Ask olsun enistee sadece karinami aldinnn ( sakasina )
Kocis : Kiz suss ben o kadar öküzmuyum sanada aldik al seninki daha büyük
ellindekini uzatir :D
Asli : Ayy benim düsünceli enistemmmmmm
Kocis : Siz kari milleti niye bogaz olunca yagliyorsunuz bu kadar
Erdal ( Aslinin esi ) : Sormaaa abiii hepsi böyleee

:D Baya güzel sohbet gecti aramizda sonra eve biraktik Aslinin paketini cikardi verdi.
Asli : Ayy yok enistee gerek yok siz yersiniz ben yedim simdi tatli yeter bana
Kocis : Kizim sana yaptirdim bunu .
Asli : ( israrla almaz ) 
Kocis : Ben kocan deglim nazini cekmem koyarim suratinin ortasina simdii al sunu !!
Ben : Gülme krizindeyim :D
Asli : Cok kibarsin yani eniste iki naz yapalim dedik verrrrrrrrr 
:D

Hahaha manyak bunlar ya baya güldük güzel birgündu.....
yorucuydu ama degdi :)
Hoscakalinnnnnnn:)


1 yorum:

  1. bende cok yorucu bigün gecirdim:)
    senin gününde güzel gecmis,biliyosunn karsilasmamiz an mselesiymis:)kismet artik:))

    YanıtlaSil

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...