26 Mayıs 2012 Cumartesi

Keyfin bu kadarida olsun canimm :)

Iyi gecelerr canlarrr bugün günum pek farkili gecmedi aslinda sabah uyandim ise gitim, sabah 9 da bir adamla görusmem vardi cocugu icin allahim Kiro herif feci gicik oluyorum adama.... allah o cocuga yardim etsin böyle bi babasi var. Konusma az gergin gecsede sonuclandi sükür.. gitti ayi herif
öglene kadar callistim bugün malesef askimi göremedim:( Kocisim erken gitti taaa sabah 4 de gelcek
bugün Genel ev lere baskin düzenlenicekmis az dertliydi :D bu duruma düscek adammiydim ya ben diyerekden ee her meslegin zorlugu var polis olmak böyle birsey mecbur... hic görusemedik bugün ya :( Sadece telefonlastik saati sabah 4 e kurdum uyanip karsilicam kocami özledim :)
neyse nerde kalmistik öglen is cikisi i phonumu aldim sükür bitmis tamir islemi i phonumu kulaniyom artik
cep telefon resim kalitem bin kat daha iyi oldu bugünde baya postladim facebooka zaten :)
bugün kizimla bas basaydim evde baya kizimla oynadim ilgilendim :) az bakim yaptim kendime... öyle öyle gecti aksam üstude kaynim geldi öyle oturmaya cay ictik lafladik az
Hayat devam ediyor vardi ona baktik..
öyle bir gündu iste pek özeligi yoktu hafta sonuuu uzunnnnnn cumartesi pazar pazartesi Pazartesi almanlarin tatili yine dini bayramlari var... is yok yani heryer kapali. Plan proje yapicaz kocisle napabiliriz diye.... öyle iste onun haricinde birsey yapmadim. Yedim ictim keyfime baktim.....

bugün kocis yok diye yemek yapmadim az Hafif gecistirmek istedim havalarda sicak canim istemiyo zaten canimda eksili Salata cekmisti Salata yaptim koca bir tabak ve kasikladim ♥
lezizdiii ♥




Simdide cilekli dondurma keyfi yapiyorum soguk soguk iyi geliyo mhmmmmmmmm




Bugünluk bu kadar uykum var hemen uyumayaliyim gideyim prensesimin yanina yatayim sabah 4 de kocis icin uyanicam tekrardan:) iyi geceler bybybyyyyyyyyyy:)

10 yorum:

  1. afiyet olsun canım yap tabi keyifler senin olsun :)

    YanıtlaSil
  2. ELLERİNE SAĞLIK NİLAYIM
    :)

    YanıtlaSil
  3. mmm salata harika görünüyor helede dondurma hemde çilekli ♥ biterim işte buna :) banada beklerim

    gulun-dunyasi.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) ben sana gelmistim bi ara sende beni izlemeye almistin ama sonra geri biraktin takibi:) o zaman bende birakmistim:).
      Gelirim bi ara mutlaka..

      Sil
  4. Tşkler yorumun için canım :* evet kendim yaptım tasarımı :) ama zamanımı baya aldı :)

    YanıtlaSil
  5. ohh arada boyler yapmak lazım yalnızken :) cıleklı dondurmaya bayıldım heee burada ben almanyaya asıgım remen o duzene havasına ınsana verdıgı degere poffff...ekımde yıne gıdecegım ve kuzum bu kez 18 aylık olacak umarım kolay olur..cuunkuu 3 aylkn gıtmıstk postum var hatta:) zordu gercekten kı suan daha zor olur bence:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet valla insan Bekarligi özluyor arada :D
      almanya gibisi yok canim türkiyede yasanmaz yasamayi asla düsünmuyorum türkiye zor türkiyenin sadece cevre etraf güzeligi var istanbul gibi.. yoksa benlik bi yer asla degil....
      o yüzden almanyayi seviyorum dogma büyüme almanim ben:))
      insallah kolay olur ve güzel günlerir gecirirsin..:)

      Sil

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...