24 Mayıs 2012 Perşembe

Kiz Kardesimin Nikahi




Selamm Herkeze... Bugün kiz Kardesimin Nikahi vardi.. 2 Kez ayni kisiyile nikah masasina oturdu :)
Nikah hazirliklari bende dün geceden basladi... Sacimi kivirdim Ütu falan yaptim ufakcik bir stressle atlativerdik. Nikahimiz güzel gecti aile arasiydi kimseyi cagirmadilar ikinci kez oldu icin az sessizlikden yana olduk.... Ben ,Annem olucak o kadin, Kaynana kayinbaba Kayin. bide cok samimi yakin arkadaslari....
Sabah 9:30 Nikahimiz vardi. Tabi biz önceden uyandik.7 De hayat basladi bizde Sabah uyandim Hemen arabayla Kiz kardesime gitim Saclarina fön cektim Kuafore gidelim dedim Inat eti abartmak istemedi hicbirseyini. Normal düz Fön cektim sacina zorla olsada kekline falan az sekil verdim....
Simsiyah kiyafetide cekti üzerine yarim akili.. cok kizdimda nafile cenazeye gider gibiydi...
Hamile ya az asabi bozuk bazi konularda Kiyafete yakistiramadi... Neyse O Hazirlandi sonra eve geldik hemen kahvalti atistirdik ardindanda Gitik zaten Nikahlari kiyildi.. Ardindan
Lahmacun yemeye gitiler biz katilmadik Aile ici olsun kaynana kayinbabayla gitsin dedik. Aksam gideriz biz sen git dedik. Zorlada olsa ikna etik... Onlar gitmis Bizde kocisle Alisverise gitik Az Alisverisimiz vardi. Onlari aldik sonra evimize geldik Alisveris falan yerlestirdik... Ayyy alisveris merkezinde millet bana nasil bakiyor :D Etek ceket giydim bende gömlekli topuklu ayakabi makajli saclarda kivir kivir :D millet nasil bakti kocisdede Takim var :D hahaha :D
Markete bitane kiz var her gitimde sohbet ederim bana dediki
Kiz : Ablaa cok güzelsin masallahh sen hergün nasil özene bözene bu kadar hazirlaniyosun abla ya
benim canim hic istemiyor... sana o kadar özeniyorumkii
Ben : Kardesimin nikahindan geliyorum kiz o yüzden böyleyim...
Kiz : Yok ablaa ya sen herzaman güzelsin bakimli hatunsun masallah
Ben : Sende cok güzelsin ben özene bözene hazirlanmiyomki sac tarar cikarim...
Kiz : ayy yok abla hakkini yeme...
Arka kasadaki kiz : Ikinizde dogal güzelsiniz aaaaaaaaa sistim burda yaniiiiiiii :D

hahahaha :D karsilikli itifatlasinca :D kizda yeter yani dedi hahaha :D
Cok seker bir kiz. :)

Sonra evimize geldik aksam üstude kardesimle kocasi geldi yemege gitik sadece bacim,kocasi,ben,kocis Vapiano ya gitik az birseyler atistirdik hafifden toktuk cünki...
Bugün Aysu Iremim saclarimla oynadi durdu kivir kivir lüle lüle oldular :D sürekli avuclamaya callisti sipaaa :)
yemege gitik geldik... fazla durmadik zaten eve geldik sonra sabahdan pogaca hamuru yapmistim ben
hemen pogaca yaptim cayin yanina :) affiyetle yedik az öncede ugurladim bacimi..
yorucu stressli bir gündu ama degdi
insallah bundan sonra mutlu mesut olurlar ve hata yapmaazlar :)
ayrintili post az sonra gelicek :)

4 yorum:

  1. Asli nikahlandimi tekrardan? Cok sevindim adina artik gözükmüyor blogumdaaaa, hic yazmiyor bana özleniyorrr iletirsin ona :D bu arada yeni bloguma beklerimmm güzelimm.. ♥

    www.fashionchick.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaaaaaaa caglaaaaaaaa:)
      evet canim nikahlandi :) bizde cok sevindik...
      evet o bana dedi abla bulursan blogunu söyle diye bulamadik
      sirt birt blog ismi degsiyosun:D kayiplara karistin o yüzden yazmiyo sana hemen ileteyim blogunu:) öptumm ♥

      Sil
  2. ai canim blogumu yanlis yazmisim.. -.-
    Linkim: www.fashionchick93.blogspot.com

    Öptümmm!

    YanıtlaSil

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...