4 Mayıs 2012 Cuma

Sizlerden Gelen 50 Soru Sorular/Cevaplar

Evet Ilk Soru geldi cok Mutlu oldum hemen cevaplliyim sorular geldikce bu baslik altinda düzenlicem

50 den 1 Soru


Soruyu Soran  SevgiMay 4, 2012 05:43 AM
canım hayırlı uğurlu olsun.. en güzel paylaşımlarla devam inşallah..
lise aşkını anlat bana bacım.. ( şu lisede evlenebilme kanunu yüzünden kafayı yidim galiba):))
öpüyorum seni....
Tesekür ederim Tatlimmm :) 
Insallah bende cok öptummm


Soru 1 : Lisedeki Ilk Askin ? 
Lise yillarinda Asik degildim ben aslinda,, Saftirik birseydim öyle Ask mesk pek bilmezdim Anlamazdim
Benim tüm Sorunlarim genelde Ailevi oldu Ailemden cok cektim Okulumdanda cok kaldim o yüzden Baska kizlar gibi Aska meske bakamadim...
Okulumun Son Senesi Kocamla Tanistim :) Ilk Askim Oydu ve Onunlada Nikah masasina oturdum :) 
en Tuafida Babamla yasadim olaydan dolayi  Cagirdim Polis oydu Askimdi yani :) Öylece tanistik onunla Hastanede falanda benle cok ilgilendi öyle Tanistik Ilk Askimdi :) Simdide Prensesimin Babasi oldu :) 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...