8 Mayıs 2012 Salı

Yüzsüzlugun son Noktasi...





Bugün sözde bahcemizde benimkiyle bas basa mangal yapicaktik ama nerdee kaynanam geldi o yetmedi kizina haber ucurmus gel sende diye geldiler.. davetsiz misafirler
Sinirimi bozdular Belesciler kendileri birsey yaparkene millete koz vermezler gizli tutarlarki kimse gelmesin diye bize hic haber etmezler hele Ana kiz yaparlar kaynimida tenbihlerler söyleme falan diye kendileri yapicaklarini yaptikdan sonra Biz duyariz zaten gözum yok onun yedigi yapti seyde ama Zoruma gidiyor enayi yerine koyulmak... kendi cagirmaz biz yapincaa yüzsüz yüzsüz damlar davetsiz oldu hallde Kocisde bende memun kalmiyoz artik Kocis daha yeni uyandi gerci bu duruma ama gec olsun güc olmasin demi....
pek yüz vermedik bide Hanimefendii ask olsun Abi beni cagirmadin dedi kenanda bu sefer hic beklemedim bir tepki verdi sok oldum ama cok sevindim...

Görumcem : Askk olsun abii bizi cagirmadin bizsiz asicakmiydi bogazindan?
Kenan: Sen birsey yaptiginda söyluyomusun Kizim? milletin agzini bantliyorsunuz allah etmeye....

bu lafin üzerine görumcem hicbirsey diyemedi kaynanamla bakistilar...
Iyide olduu cok sevindim kenandan beklemiyodum o hep altan alan bosver diyen tiplerden ama bu sefer böyle yapmasi cok hosuma gitti Afferim kocama. Bazen yerinde vurucan lafi.....
Görumcemin kizi Benim kizi sürekli sinir eti.... Allahim Aysu Iremin kücük bisikletini göturdum Cocuga hic vermedii sanki onun bisikleti gerci oda cocuk ama büyük o yine.. Aysu Iremde en sonunda dayanamadi görumcemin kizinin Suratina bir Cizik atiiiii
Iyi olduuu Cocugumu cok bunaltiyor sürekli kucagina aliyor cocugumu düsürucek diye aklim cikiyor rahatca oynamasini bilmiyor....

Görumceme seninki Ana okuluna gidiyor kac senedir hala oynamasini bilmiyor doktora göster sen bunu normal degil dedim.
Cocuk bu gayet normal yaptiklari seviyor Aysu Iremi dedi
dedim Sevmiyor Bunaltiyor oyun oynamasini bilmiyor deminden beri kucagina aliyor düsürücek tasiyamaz o Aysu Iremi dedim.
Bunun üzerine görumcem kizim aysu iremi kucagina alma annesi istemiyor dedi..
sen kendi  basina oyna kendi oyuncaklarinla topunu getirdim dedi...

sanki ben oyuncaklarla oynamasina birsey dedim allahim o kadar sinir tipki hem yüzsüz yüzsüz geliyor hemde havasindan tiribinden gecilmiyor....

Bugün Kocis etleri pisirirkene az ilerisi bahcemizin wc wcye gitcektim Kazagim Mangalin teline takildi nasil olduysa Büyük kaza atlatim yaniyodum az kalsin... Benimkinin akli cikti Mangalin bacagina bir tepik vurdu Düstu oldugu gibi Mangal yere....
Birkac parca et vardi üzerinde
Görumcemde gelmis ayy abi mangala ne vurdun et vardi...
Kenanda bozuldu hay allahim dedi....
Karimdan önemlimi Nilay yanicakti dedi.....
Görumcemse hala et derdinde gelmis etlerin ellini yüzunu temizliyor geri zekali.....
Kocis iyimisin diyip anlimdan Öptu görumcemde tipik tipik bakiyor
Bende kocise sarildim catlatimm nasil bakiyor salak.. Aslinda geberiyor özenmekden bizede kocasinda tik yok.... böyle böyle gecti Mangal iste pek tad alamadim... Malzeme azdi biz kendimize göre aldik kaynanam görumcem geldi ellide bos gelmisler hep... ne bileyim kocisle hic tad alamadik....
bir dakika rahat yok sürekli basimizdalar söyleyincede siz yeni evlimisiniz diyolar...
yeni evli degliz belki ama yeni evli gibiyiz hep bas basa olmak istiyoruz kafa dinlemek istiyoruz
acikcasi ailelerimizlede fazla samimi olmak istemiyoruz simdiye kadar bize hic biri destek cikmadi hep arkalarini dönduler bu saaten sonrada biz istemiyoruz onlari huzursuzlukdan baska birsey yapmiyolar....
üc kisilik ailemizi düzenimizi kurduk biz onlara gerek hic yok...
O kadar sinir oluyorumki yüzsüz insanlara yüzsüz yüzsüz gelipde birde adam mumalesi görmek istiyenlere...
Allahim akil fikir versin hep bana hep bana diyenler
sadece BEN diyenler Kocami sürekli enayi yerine koyamalari daha öncedende böyleydi söyluyodum hep kocama ama anlamiyodu beni hep tartisiyoduk sükür GÖZU acildi ne mall olduklarini anladi mesafesinide koydu......
Adamin adinida kari agiz koydular.. sanki ben birsey yapiyorum adam kendi gördu anladi...
Kocisde evet Kari Agzim memunum diyip kesip atmisti....

Insanlikdan bir gramm nasibini alamamis insanlara cok aciyorum....
Görumcem olsun baskasi olsun bunu yapan herkez gözumde bir hic....
o kadar soguyorumki böyle Insanlardan
sadece kendini düsünenler.. kendileri birsey yapinca gizli sakli tutanlar sanki duyursa ben gidip bahcesine et yicem eti batsin.. onun ayda yilda yedigi eti ben HERGÜN yiyorum iste aramizdaki farkda bu kendini sürekli benlen rekabete görmesi beni deli ediyor ben üstunum diye hic havalanmadim ona hep yardim elli uaztim ama o sürekli böyle bir rekabet gösteris icersinde bana bunu yapmaya basladikdan itibahren bende ona yapmaya basladim simdi ne kadar zoruna gidiyor özeniyor bana sürekli yaltakcilik yapip yagcilik yapip neyi nerden nasil yaptigimi ögrenmek istiyor sürekli Bilgi ediniyor hakimda onuda yeri gelince kulaniyor..
bilgiyi vermek istemeyincede havali damgasini basiyor....
o kadar sinirlendimki bugün anlatamam.....
Varligim onu resmen deli ediyor vede aslinda onun istedi aski düskunlugu benimkide var bana karsi kendi kocasi öyle degil baya efendi enistemiz severim... ama benim görumceme layik degil o adam daha iyilerine layik allah sabir versin diyorum hep kocisde öyle diyor.. elin oglunu yaktilar....
Ben napsam aynisini yapiyor sonra arkamdan havali zilli söyle böyle diyor
sonra utanmadan yüzume bakiyor...
Yüzsüz Kisiliksiz Insanlar.....
ohhh be rahatladimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

HEPINIZDEN TIKSINIYORUM ANLIYOMUSUNUZ
BEN YASADIKCA SIZDE KISKANCLIKDAN GEBERCEKSINIZ
NOKTA NOKTA !!!
ben gibide ASLAA olamayacaksiniz... !!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...