3 Haziran 2012 Pazar

Bogazli birgünnnn:)




Sarkiyla baslayim dedim postaaaa bugün arabada son ses dinledim parca hala mirildaniyorummmmmmmmm
gidecegim tek yer havalaniiiiiiiii bana lazim yeni bir yasam alaniiiiii lalalaylommmmmmmmmmmmmmmm
herneysem bugün günum farkli gecmedi öglen kalktik kahvalti etik sonra ben az gezdim tozdum stress atim otobahnda sonra piercing yaptirdim ardindanda bacima gectim merak etim nasil oldu diye malumunuz dün hastanelik olmustu Altdaki postlarimi okuyan görmustur. Iyidi bugün esi callisiyodu benimkide isdeydi iki baci takildik birakmadi beni Gözleme yaptimmmmm hem hamile ya cani cekmistir diye
iki Baci gözleme yedik ben yaptim ona hicbise eletmedim dinlensin diye yaptim affiyetle yedik...
cay ictik sonra dedikodunun dibine vurduk:)
bazi insanlarin taklidini yaptik..
kocalarimizdan konustuk huy hus aile herseyden en cokta kücüklukden ve rahmetli babamdan bahsetik..
güzel vakit gecirdik sonra evime geldim tv izledim falan öyle simdide sicak cikoltami yudumluyorum...
size bugün bacimin cekip facebooka atigi bi kareyi paylasicam :D yamuk yumuk cikmis ama olsun..
Gözlemelerimmm ♥

Domatesli Sogan Biberlí ♥
Acili Patatesli ♥
Ve Bos Bazlama ♥



Güzel birgündu simdi kocami bekliyom isden gelmek üzere sonrada az onla ilgilenip uyurum:)
hadi herkeze iyi gecelerr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...