27 Haziran 2012 Çarşamba

Güvec Yemegi



2 Gün önce Güvec yemegi yaptim ve cok lezzetli oldu... bayadir yapmiyodum..
hemen Tarifini paylasiyorum...





Güvec Yemegi

Malzemeler:

3 tane Patlican
2 Tane Orta boy Sogan
2 Dis Sarimsak
Arzu edilen miktarda Siyah Et ( Ben dana Kulandim danaa haric kulanmiyoruz ) Ama seven Kuzu Eti koyabilir.
2 Adet Biber
2 Tane Domates
Biber Salcasi 
Normal Salca
1 Bardak Su


Yapilisi:  Patlicanlarimizi Hafif iri dograyip Az Suda bekletiriyoz Karasi gitmesi Icin,
o Esnada Biber Domates Sogan ve Sarimsaklari Dogruyoruz.
Benim et Dana oldugu icin Kücük kücük kesip az Kavurdum Güvec canaginda...
Etimiz oldukdan sonra. Büyük bir kabpda tüm malzemelri dogradikdan sonra
Biber salcasi Ile Harmanliyoruz Tuz falan ilave edip Canagimiza koyuyoruz
ve 1 Bardak Su üzerine gezdirip Agzini Folie ile kapatiyoruz ve pismeye birakiyoruz
Ardindanda Affiyetle Yiyoruz...

Affiyet olsun..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...