14 Haziran 2012 Perşembe

Mini Minacikk Alisveris :)

Bugün Kizim icin az Alisveris yaptim... Kendimede iki Kücük parca Birsey aldim....
Maksat az Kendimi Mutlu edip Moral Vermekdi....


Bu Kolluk cok Hosuma giti Tasli olan seylere Bayiliyorum... Tüm Takilarim mutlaka Taslidir....







Buda benim Oje Sanatim:P

Saka bir yana Yeni Oje aldim rengi cok hosuma gitti....
Oje sürmeye sürmeye sürmeyi unutmusum yanlara tasirdim tüm hosuma gitmedi sonra
Kocama sürdurdum oda ancak böyle sürdu Tirnaklarimda kisa begenmedim pek az Uzasin tekrar sürcem.. daha hos olur rengine bakmak icin deneme yapmis Oldum :)

( Ojeyle yazdim yamuk yumuk:P)





ayy resimlerde parmaklarim kocaman cikiyor sosiss parmak gibi ama normalde kaba ellerim
yoktur fotoraf makinam bana oyun oynuyor ilaha diyoki beni degistir cöpe bas..... neysem :)
Hoscakalin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...