23 Haziran 2012 Cumartesi

Yeni Facebook Blog Sayfasii ( Begenmeyi Unutmayinn )


Selam arkadaslar bilindi üzere birkac hafta önce Facebook Blog Sayfamida acmistim..
Ama Bazi sorunlar Oldu Resim paylasamadim Durum günceliyemedim ve malesef sillmek zorunda kaldim o sayfayi.. halliyle Begenenler kisilerde gitti.. bugün Birtane daha actim yeni.. Onda suanlik sorun yok...
Sizlerden Ricam tekrar begen atmaniz ve beni Ordanda Takip etmenizdir....
hemen yanda blogumda  kutucuk var :) ona basmaniz yeterlii:)
Kisa sürede cogalicagindan eminim :) Simdiden tesekürler sizleride kocaman kocaman seviyorummmmmm:)

Göremiyenler bu linkdende begen atabilirr:)

TIKLA VE BEGEN ATTTTTT:) NILAYS WORLD ♥




3 yorum:

  1. cogaliriz, cogalir!! :D nilaycigim yeni bir blog actim cagla ben :P ordan takip edersen cok sevinirim. .*

    www.uniquex53.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. danke canim....
      yinemii ayy hizina yetisemiyoz valla:)

      Sil
  2. sekeriiiiiiiim resmi yüklerken orda bi yere ok isareti yapman gerek resmi ayni boyutta denk getir fala filan yeniden yükle oraya tikla sonra speichern et

    YanıtlaSil

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...