11 Temmuz 2012 Çarşamba

Basimiz beladan Kurtulmuyorrr

Selam canlar günlerdir cok yogunum... o yüzden uguruyamadim bloguma kisa kisa özetler gecip gidicem...



1 :)
Bildini üzere kiz kardesim hamile.. üc gündür onun pesinde kosturmakla mesgulum..
hastaneydi doktoruydu suydu buydu... sancilari cok.. hayirlisi artik dogumunada pek birsey kalmadi zaten...

2 :)
ondan önce evime kocaman bi örumcek girdi zehirliymis onunla ugrastik gecenin körunde veteriner polis geldi falan aldilar... anlicaniz basim, bu ara fena belada hicte kurtulmuyor.

3 :)  azcik zamanim olunca yemek yapmak ev toplamakla geciyor. o yüzden gelemiyorum

4 :) bugün nasilbigündu anlamadim.. Mutfakda kahvalti hazirliyorum patates biber kizartim dolabdan peyniri zeytini cikardim koydum masaya o ara benim kücük zilli ne ara geldi hic görmedimde sen kizartmayi karistirdim kepceyi allllll yatak odasina git babasina daha önce seslenmis baba uyan baba uyan diye.. bide cok sinirli bi cocuk zaten umursanmayinca anasi gibi deleniyor :D
Baba uyan dedim sana diyip adamin suratina gözune yapistirmis....
bacimin kocasi geldide doktora gitiler acil...
damla yazmis iki cesit...onu damlatiyoruz sol gözu kapali iste pamukla bi hafta kapali kalcak bi haftada raporlu bi hafta basimda herifff :) bakalim bizi neler bekliyor..
babasiyla kiziyla iki deli ugrasiyorum iste... yatagada gece ölü gibi düsuyorum:) üzgunum galiba az daha bos kalican :) bir yemek postu daha atip size iyi geceler diyorum:)

2 yorum:

  1. Allah yardımcınız olsun.Acil şifalar versin.Size de sabır ve kuvvet versin.Bazen hepimizin hayatında oluyor böyle üst üste aksilikler.İnşaallah Allah Teala feraha çıkarsın.Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagol allah razi olsun...
      aynen öyle oluyor:) insallah sagolun
      Sevgiler.

      Sil

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...