6 Temmuz 2012 Cuma

Iyiki Dogdum Ben.... [4] Temmuz



Selam Arkadaslar.. yine Gecikmis bir postla karsinizdayimm
4 Temmuz benim Dogum günumdu... Iyiki dogmusum ben :)
Kocamla Kizimla Nice Seneler diledim kendime Tabiki en Önemlisi  Saglik dedim..
Insallah Bu yasimda Bitirmis Oldugum Yasimdakileri yasamam...
Üzuntu, Aci, Hayal Kirikligi gerci bunlar Hayatimizda daima olucak ve kalicak seyler....

Dogum Günumden bahsetmek istiyorum size az.. Resim cekemedim cünki Gece oldu...
Nasil gece diceksiniz anlaticam.. hemde bu bana ve kocama az özel kalsin istedim icin eklemicem resim
yoksa resim var... sadece anlatmakla yetinicem.. tek diyebilecegim sey su ki

Hayatimin en güzel en Unutulmaz dogum günuydu.


Dogum Günu Hikayem





Günlerden 4 Temmuz Bir Carsamba Günu Sabah 10 da Gözlerimizi actik... Ben Yüzumu yikayip Direk Prensesime baktim Daha uyuyordu. Asaga indim Cay suyu koydum... Benimki Dusa girdi hemen Giyindi ve bana...
Kahvalti Hazirmi dedi...
Dedim evet Oturdu Acele bir sekilde yedi....
Ben Cok Huzursuz oldum ve ACABA UNUTUMU hissine kapildim... 
Sonra az ters haraketini Görunce  dedim Kesin Unutu bu.
Oturdu Cayy ne zaman Gelicek dedi.. Hic böyle demez yapmazdi Ters bi sekilde koydum hemen aceleyle yedi gitti... Ise gitti biliyorum ben öyle demisti cünki bana. Bu gitti ben Hüngur hüngur aglamaya basladim.. :D
Unutu hic Unutmazdi Evligimiz vipranmis Aklinda tutamadi beni Tersledi ati diye... Salak gibi kendimi yedim...
Neyse Gün Öyle gecti Oldu Aksam 21:00 Ben o günumu Üzülmekle gecirdim
Kimse aramadi Kimse sormadi Kimse dogum günun kutlu olsun demedi O kadar Üzüldümki...
Bombos anlamsiz birgündu...
Gece 22:00 e geliyodu ki Telefonum calldi.. ariyan Kocamdi.

Esim : Hazirlan 5 dakikaya geliyorum Bakiciyila dedi...
Ben : Nasil yani nereye gidicez bu saate?
Esim : Sormaa sen giyin hadii dedi kapati telefonu....

o An aklima dedim yemege göturcektir napicak bu saate....

ardindan 5 dakikaya gecti geldi...Güzel bir sekilde giyinmis evden öyle cikmadi...
Sasirdim. ve..

Ben : Yemege mi gidiyoruz...
Kocis : Evet ama cok farkli yerde yicez gel dedi bindik arabaya

ve baya gitik.. gitik baktim ki Rhein kenarina gelmisiz Buranin mehsur yeri. Arabayi parketi ve In dedi...
Tutu ellimden cekistire cekistire gitik.. kimse yok...
Kücük bir Bot. Bindik ve ben cok sasirdim.... 
Rhein kenari Bilmiyenler icin...
Geceleri daha bambaska oluyor aydinlatmalari var....

Ben : Nasil yanii bunami binicez..
Kocis : Evet dedi ve bindik... ve Rhein kenarinda Tur atik.. önce...
hala inanamadim.. 
Bot Kiralamis.. ve mahsuz aksam üstu olmasini istemis....
ve asil Bombaaaaaaa 

Bu son birkac haftadir Spora baslamisti ben öyle biliyodum.. Spor salonuna gidiyordu
Omuzlarini gelistirmek icin bende Salak gibi yedim bunu.. megersem Spor salonuna degilde
Gitar kursuna gidiyormus ve ders almis... hala sokundayim Müzikle alakasi olmiyan adam Gitar dersi almis ve
ve Oturduk Gitari aldi elline... o kadar güzel Organize etmiski anlatamam...
Önce Yakasindaki Gülu uzati bana ve ardindanda 
Gitari aldi Öteki bacagini ati dizinin Üstunde ellindede Gitar
ve Bana sarki söylemeye basladi... benim Agzim acik kaldi....
O kadar güzeldiki.... cok callismis belliydi.. harikaydi ya harika...
Bu Sarkiydi... Kendisi sarki seciminde zorlandini son anda bunu yapabildigini söyledi.. ama ben bayildimm
hersey harikaydi....

Atila Kaya -Dogum günu Parcasiydi...
Parcayida paylasmak istiyorum
Sarki damar sarki aslinda ama Askim gitar esliginde söyledigi icin
Damarlikdan cikmisti :D 



Heleki bu sözleri söylerkene gözlerimin icine düsmesi beni benden aldi göturdu bu sözler esluginde.



Yanımda sen varsın gönlümde huzur
Seven bir insanın serveti budur
Hasreti tattırma bana ne olur
Ben doğdum doğalı şimdi mutluyum ♥

&

Yalnız senin için yaşayacağım
Mutlu olman için çalışacağım
Sana her sevğiyle sarılacağım
Ben doğdum doğalı şimdi mutluyum

Sarki Tam tamina harikaydi ama bu kisimlari daha bir hosuma gitti cünki daha icden ve gözlerimin
icine bakarak söyledi... ♥
 Sarkisi bitikden sonra ona kocaman sarildim... bayildim gerceken bu süprizine..
ardindan Yemegimizi yedik mumlar esliginde... hersey cok harikaydi.. o saate orda dolanan birkac insan hep bakti acayip dikkat cekti tabiki tek Bot bizdik :D Harikaydi hersey tek kelimeyle....
Ellinde kücük hediye paketi vardi evde ac dedi peki dedim... Botumuzla az turladip yemegimiz yedikden sonra.. az sarmas dolas takildik Bot da... sonra evimize geldik ve ben Paketi actim..
ne oldunu söylemicem bana kalsin istiyorum...
veeeeeeeeee bunu tezgahliyan planliyan esime yardim eden dostlarimada tesekür ederim
Tezgahcilar diyorum ben onlara :D
Organize gurubu aciklayim...

Kiz kardesim Asli, Kocasi Erdal, Ve iki arkadasim  Zülal & Hilal

Cok fenalar demi....... evet fenalar...
simdiye kadar yasadigim en güzel dogum günuydu cok  romantikdi.. hele sarkiya bayildim..
hala etkisindeyim müzik ilgi alani dahi olmiyan adam Nasil üc haftada böyle birsey yapti hala agzim acik...
Hersey Harikaydi...
Pastamda öyleydi. O gün pasta yemedik süpriz dedi... aksam evimize geldik hediyemi actim falan ertesi gün
Kiz kardesimle kocasi geldi Pastam o zaman geldi..
Üstunde Kizimin benim Ve kocisimin resmi var ve üstunde
Iyiki varsin yaziyodu onu yedik affiyetleeeeee
harika bir dogum günu gecirdim dahada fazla söze gerek yok bence...
hersey harikaydi.... askimin gunahini almisim.. megersem hersey mahsuzmus ve tezgahmissss
hatirladikca gülümsuyorum harikaydi hersey...
Iyiki Dogmusum ben ve Iyiki bu adamla Evlenmisim
Ona cok tesekür etim ne kadar etsem az beni Yasama bagliyan tek Erkek..
♥ Seni seviyorum Sevgilim...
Bana dünyanin en güzel Dogum günunu Yasatigin icin Tesekür ederim..
Herseyim.. ♥




6 yorum:

  1. mutlu yıllar dılerım canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sagol biricitim hep beraber insallah

      Sil
  2. çok tatlı bir süpriz yapmış eşin :) bu arada geçmiş doğum günün kutlu olsun canım :* nice senelere

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet harikaydi:) sagol canim... ♥

      Sil
  3. ayyy nilayy okurken benimde agzim acik kaldi,,sahane bir sürpriz olmus hakkaten..
    Masallah diyelim Allah ayirmasin ömür boyu sizi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin okurken acik kaldi ben yasadimm ve tarif edemiyorum onu:)
      cok sagol.. aminnnnn insallah...

      Sil

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...