12 Temmuz 2012 Perşembe

Sonunda TEYZE OLDUMMMMMM

Arkadaslarrrrrrrr cok mutluyummmmmmmmmmmmmmmmmmmm size bahsetmistim kardesimin kac gündur sancisi falan var diye... bugün sancisi cok gelmissssss hemen gitik acilma var diyip hemen doguma aldilar
veeeeeeeeeeeee sonnunda TEYZEEEEEE oldum cok mutluyummmmmmm !!
erken dogdu icin kuveze alicaklar... annesinin saglik durumu iyi dogum zor gecti bünyesi sayif oldugu icin...
bebekde kuvezde olucakk ayy cok mutluyum TEYZE OLMAK BAMBASKA BIRSEYMIS az önce hastaneden geldik kaynynasi falan geldi az ailece rahat birakayim dedim aksama mutlaka tekrar gidicem hastaneye ayyyyyyyy allahim cok mutluyum hemen haber etmek istedimmmmmmmm:)

HOSGELDIN MIRA NUR :)))
Dogum tarihi : 12 Temmuz 2012
Dogum Saati : 15:30







4 yorum:

  1. caniiiiiiiiim, hayirli ugurlu olsun.. allahim anali babali büyütsün. Asli'ya cok selamlarimi ilet nilayyy.. öpüyorum onuuuu ve tebriklerrrrr :*

    YanıtlaSil
  2. Allah analı babalı büyütsün inşaallah.Gözünüz aydın.Anlıyorum mutluluğunuzu.Ben de geçen yıl hala oldum.

    YanıtlaSil
  3. Tekrardan gözünüz aydin olsun canim...

    teyze olmak sahane bi duygu,anne yarisi hakikaten öyle...

    YanıtlaSil
  4. Hayirli olsun canimm. Allah anali babali teyzeli buyutsun :)

    YanıtlaSil

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...