31 Ağustos 2012 Cuma

Yeni Arabam :) Bmw x5 Sporttunig




Arabayi alali bir Hafta oldu nerdeyse ama ben postunu daha yeni atiyorumm:) Benim önceki Bmwmi Askim satti aniden Alicisi cikti hemde Adam aldigimiz fiyati sundu bizde verdik:) bir Sene kullandim sifir almistik..
Ama Artik Kücük geliyor bizee Kücük hanimin cocuk koltugu falan filan :) Askimda bunu almis haberim bile yoktu süpriz oldu bi ara cok begeniyodum.. öylece kalmisti veeeeee artik benim olduuu :) suanlik memunum arabamdan ötekinden daha yüksek önu insan kendini Kralice gibi hissetiyor.. Rabbim kazasiz belasiz kullanmayi nasip etsin bana :) Hayirli olsun banaaa :) 



4 yorum:

  1. hayırlı olsun canım Allah ıyı gunlerde kullandırsın gulegule kullan:)

    YanıtlaSil
  2. ayyyy bmw x5 ♥ en sevdiğim marka bmw zaten ama x5 olursa ve siyah işte o zaman biterim ben yaaa ♥ hayırlı olsun canim allah kazadan beladan korusun.. güle güle kullanmayı nasip etsin :*

    YanıtlaSil
  3. HAyırlı olsuuun, Allah kazasız belasız kullanmanı nasip etsiiin :)))

    YanıtlaSil
  4. hayırlı olsun canım...
    kazsız brlasız kullanırsınız inşallah...

    YanıtlaSil

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...