21 Eylül 2012 Cuma

Ayilar en iyisini yapiyor Kis uykusu yapiyor bendemi yapsam?



 

aiiiiiiii Cok tembelim, biliyorum ! benim deprasyon aylarim basladi artik Havalar sogdu.. ve canim hic birsey yapmak istemiyor.. adeta bir Tembel Teneke oldum.. Erken uyuyorum 22:00 23:00 gibi yataga atiyorum kendimi Aliyorum ellime simsicak kahvemi tvmide aciyom yatak odasinda Tv olmasida bi baska oluyo :P tavsiye ederim..izliye izliye uyuyorum Iki gün önce Tvyi izliye izliye uya kalmisim Kocis kapatmis:P
Havalar birden bire acayip sogdu.. ve ben üsüuyorummmmmm :(
Böyle Üstume Bataniyemi alsam.. Pikemi alsam..
Kazakmi Giysem Ceketmi Götursem Modundayim kisaca benim deprasyon bunalim aylarim basladi..
Havalar karanlikkk soguk.. insanin cani hicbirsey istemiyor.. erken yatiyorum erkenden yatmama ragmen uykuyu ne hikmetse alamiyom laa uykum neree ucuyosunnnn sennn zikiolasicaaaaaaaaa
bedenime yaraa bedenimeee Sabah 7 de uyaniyomki hayalet gibiii yazik aynam cekiyo beni ben ayna olsam canlanir firlarim valla hergün o tipimi cekmek zorunda garibim.. ölü gibii kalkiyom bir yüz yikiyom giyiniyom yapistirrr pudrayi fonoteni suratina ise git iki tas kahve devir az dosya callis 11 12 dogru yine uyku cöksun.. üstune üstelik üsü...
Valla anladimki Ayilar cok Uyanik hayvanlarmis ne güzel yiyolar yiyolar
mideyi yag deposu yapip uyuyolar.. keske bende öyle yapsammmmm yatakdan kalkamiyorumki
kocis sürükluyor yatakdan artik hahaahyt :D öglen eve geliyom yemek yiyom yayiliyorummmm aksamda öyle cok standart geciyor..... sadece bugün azcik eksijenn vardi odaa

bugün Fenerbahcein maci vardi...

günun özeti........

- Ise gitim geldimm
*- Eve geldim yemek yaptim yedik kocisle
- Sonra Kadin doktoruna gitim randevum vardi
- eve geldik kardesimle esi geldi hep beraber Sinema sisteminde mac baktik
book gibi macdi....

Aykut kocami saygiyla aniyorum son 10 dakikada Alexi macdan cikarmakla ne düsündu acaba?
2:00 gidiyodu... alex cikti 2 goll yidik....
aiiiiiiiiii kocis beni kendine dönderdi:P ne bu mac laga lugasiii

son zamandir böyle ye ic yat modundayimmmmmmm
hava soguk üsuyorum hicbise yapasim yok...
eve geliyom direk yatak odama firliyorum yayiliyom yatagaa prensesimle kuduruyoz az sonra esortmanlarimi giyiyorum corablari dizime kadar cekiyorum ( kalin kislik corab ) :D bir fincan kahve tv basina yayil anam yayillllllll .
Tembelimm cok...... galibna bi sürede öyle olcak
Instgramda daha aktifim takipp et beni ordannnnnn:) hadii tschüssssss

Instagramm
nilays_world

3 yorum:

  1. instagram fotograflarını burda da paylassana uşenceç abla :))) Saka bi yana gerçekten soğuk da insanın bişey yapası gelmiyor ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaaaaa sizin isiniz ne:P usgencler siz takip edin
      bi folow a basmaya mi üseniyonuz:P
      aynen canim aynen paso uyusakk:)

      Sil
  2. Çok şükür burada hava daha o kadar soğumadı da o kadar rehavet, tembellik ve depresyon daha üzerimize çökmedi :)

    YanıtlaSil

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...