30 Eylül 2012 Pazar

Bugünlerde Biz

Iyi geceler herkeze Mutlu Pazarlar dilliyorum....
Umarim keyifler moraller iyidir.. Benim moralim bugün bozuk... Dün sabaha kadar iyidi ama dün öglenden sonra felaket bozuldu Esimle tartistik... dün aksam daraldim evde kendimi Rhein köselerine ativerdimm:) ama Kafam hala dagilmadi.. Bugünde Esim izinli olmasi gerekirkene Inat uguruna ise gitti.. dahada Öfkeliyim.Pazartesi yani Yarinda ben callisiyorum ta aksam evde olucam belki yarinda görmicem yani anlicaniz Iki gündur Görusmuyoruz :) Hayirlisi...
en son postumda bahsetigim gibi Orman Tatilinden bahsetmistim.. kesin oldu kafamiz esti...
ve kücük bir canta hazirladik gitik 3 günlugune kacamak yaptik ve cok iyi geldi.. Sizin icin resimler cektim lakin Emir büyük yerden Herseyi ekleme özelde kalsin bazi seyler dedi okey dedim.. etrafi cekeyim koyayim dedim Onada köpurdu Malesef resimsiz....
Üc günluk orman Tatili güzel gecti bas basaydik kafa dinledik Prensesimize Üc gün bakicisi bakti hic sorun yoktu Pazartesi dönduk. Ondan sonra Ise git gel Yemek ye Aksam olsun uyu standarti gecti...
gecenlerde kiz kardesimin esinin cani Cigköfte istemis israrla bizide cagrinca gitik...
Yemek yemistik gidesimiz yoktu ama israr etiler gitik...
güzel yapmisti enistemiz nede olsa Antepli :) affiyetle yedik... 

Instgramdan fotolar.. beni Instgramda da takip edebilirsiniz orda daha aktifim

Instgramm : Nilays-world

Amann caninizzz cekmesinn:)



Fazla yazicak birseyimde yok Cok Moralsimizim.. cok ihmal etim diye atayim dedim..
az sonra resim flutlari gelicek...
Kendinize Cici Bakin :) 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...