14 Kasım 2012 Çarşamba

Ilk yardim Kursu, ve Hayatimdan yenilikler.. :)








http://www.zenginbilgiler.com/attachments/4860d1330135480/g-nayd-n-mesajlar-4.jpg 

Günaydinnn canlarim size is yerimden bildiriyorumm ise saat 9:00 basladim.. insallah mutlu ve stressiz biter...
Kahvemi aldim mutfakdan ve önce veliler odasinda birer kahve icip az sohbet etik... anne babalar gelince herkez isinin basina gecti bende büroma :) 
Baslik güzelik evet bilindi üzere evimde netim kesildi.. telefondanda acikcasi üseniyorum dokunmatik oldu icin iki saat yaz yaz.. resim falanda yüklemeyi daha cözemedim o yüzden sizlere is yerimden bildirmeyi tercih etim.. Basliyoruz kesin ne gibi yenilikler yapti bu Hatun yine diyorsunuz...
Simdiii 

1 Yenilik, Aslinda isimden gayet memunum Piskoloji ve Ana okul Ögretmenligi lakin isime az yenilik katmak istedim Insan ögrendikce ögreniyor ve Ilk yardim kursu yapmaya karar verdim.. Hem insanlik görevimiz bence düsünsenize karsida biri yikildi kaldi... Anbulansda hemen gelemedi.. hic degilse azcik önden müdhale edebilliriz degilmi :) Ve kurslarina basvurdum var Ilk yardim ve sonrasi.. 2 ay boyunca Kurs ve ögretim üstune üstelik hastanede bile calllisicam :) Ögrenmek icin stajer olarak ve bence mütis birsey... ben bu yönu Yaslilarla ilgilenmek icin kulanmak istiyorum yani Genc ve cocuklarla degilde Yaslilarla Ilgilenmek istiyorum bilindi üzere Babam felc oldugunda iki ay boyunca ben baktim ona kimseden yardim almadan ne hemsire ne ebe ne doktor Destigi istemedim.. ben baktim ve kendime güveniyorum.
Belki icimdeki bu Ana baba aski böylelikle azda olsa dinmis olur yüregim yanmaz daha fazla.. ve üstune üstelik azda kendime Moral olsun istiyorum Herseyim harika evim arabam var harika bir kocam cok tatli bir prensesim var lakin insan Gecmisinden yakiniyor sükür ediyorum ama insan bazen yenik düsuyor.. ve yaslilar öyle yasam doluki.. öyle enerji doluki Eminim bana moral ve teselli vericeklerdir ve yasadiklari onca sey onca tecrübe.. Onlara hizmet etmek beni mutlu edicek.. ve o yüzden yeni seneye yani Ocak ayina bu kursa basliyorum.. bu isime devam edicem ama hergün gelmicem. Yedek bir arkadasa devir edicem.. ve beraber bakicaz.. Büyük ama güzel bir adim olcak insallah...

Ikinci yenilige gelelim bu az kötu birsey aslinda :D 
Benim iki gündur disim agriyor ve arkadaki disim malesef bu Pazartesi cekilicek.. ona üzüluyorum 24 yasindaki Hatun simdiye kadar 2 dis kayip eti cekildi... Baya zarar görmus ve ta Sinire gitmis Pazartesi alicaklar üstune üstelik dün cekmeyi denedi ve olmadi.. Pazartesi az yarip kesip alicak... :( 
Aranizda yasiyan varmi dis agrisi veya dis operasyonu ?? benimle paylasirsaniz sevinirim...


Onun haricinde Iyim is ev arasinda mekik tokuyorum bu arada 

3 Güzel haberimde Esimin gecen hafta Sinavlari vardi ve hepsini kazandi Pasam ve artik  bir
Polis Chefi kendisi...Ve Polis Ögrencisi yetistiriyor Gurur duyuyorum askimlaaa :) 
yani ne diyoruz Azim ve istek en önemlisi HIRS VE INAT herseyi yaptirir önemli olan istek ve azimdir..

Esimde bende Is kolik is manyagiyiz inat ve azimliyiz yani Tencere yuvarlandi kapagini buldu....
Gayete mutluyuz. Isteyipde yapamicamiz nerdeyse hicbirsey yok Özgüvenimiz tavan yapmis durumda:P 


Prensesimi Birtane sosyal aktivite Kursuna yazdirdim.. isden direk geliyorum prensesimle yeteri kadar ilgilenemiyorum.. ve bundan sonra onu Kresden alip direk oraya gidicem Cok güzel Sosyal aktiviteler yapiyorlar... Koca alanda top oynamak gibi filim izlemek gibi cocuklari Ormanda falan gezdirmek gibi daha biton sey.. Ve hepside Uzmanlasmis alanda arastirdim ve prensesim orda artik.
Kresden sonra direk oraya goturcem bazen bende gidicem onunla. bugün Ilk günumuz olcak öglen bakalim nasil gecicek :) Hiper aktif prensesime iyi gelicek....
onun haricinde baska birsey yok canlarim...
kocaman öpüldunuz bana bollca yorum fikir birkmaniz dilegimle..
Hoscakalin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...