3 Ocak 2013 Perşembe

Benden Haberler:)

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgYVHoqEwYnzSuTYzY3bZDji2NwBN2Wq5J4zbwwvgh9MMiNsnJXPuODIHRCHaU-SEXHo953wsC-YOH6r1P5-NO8LIYwmfsHDgOPt7LBcbo5Nnj_NITjFnN336eHJanjtu4KLKinw2KC-oG3/s1600/Silvester2013.jpg 


Evettttt yeni yila da girdikk :) 2013 hosgeldii sefalar getirdi..
Insallah bolca saglik mutluluk getirir bize...
Siz 2013 yilina nasil girdiniz bakalim :) biz cok güzel girdik
Gece 23:00 Prensesimizle gecirdik onun ilk Yilbasiyidi.. babasiyla kücücük bombalar ati...
sonra o uyudu Anne baba disari cikti :) Önce coktail bara gitik Arkadaslarla Nargile falan ictik
ardindan Külübe gitik az eglendik müzik filan sabaha karsi evimize geldik ve normal birgün basladi..
yilbasindan 2 3 Gün önce Kocacim amaliyat oldu bogazindan bogazindaki intapli bezeleri falan alindi..
adam homudu girtlak yiyodu Kilo almadan mutfakdan cikamaz oldum megersem sorunu varmis
onuda zorla doktora sürukledigimde Anladim gitmiyodu beyefendi 3 gün hastanede yati bunun 2 
günu konusamadi tabi :D Allahimmmm ne eglendim be yaa :D konusamadi icn tüm kizicagi seyleri söyledim :D Deli etim delii e gün Intikam günudur Agaa :D hahaha

Ben : Canim spora yazilicamm gideyim az kosturayimm aaaaaa esortmanimda yok neyse dar bi tayt bi askili badi tamamdir
Kocis : kötu kötu bakip sirmakdan baska hicbirsey yapamadi :D

Ben : Dolapdaki eteklerimi cikaricam cüruduler ordaaaaaaa giyim az kisa kisaa :D
Kocis : Kafa sallar :D 

daha neler neler iyi deli etim adami...
ücuncu gün cikicaktik direk.. :D Cikis islemleri yaptim odasina ciktim..
Bakiyorum suratina oda bana bakiyor

Kocis : Ne oldu hatun sesim mi degismis
Ben : Tik yok bakiyom öyle yüzune :D
Kocis : Nilayyyyyyy !!
Ben : Yaa ama sen yine konusuyorsun !!!
Kocis : Vayy hayvannn vayyyyyyyyyy :D yastigi firlati...

ayy dilsiz erkek Konusmiyan sessiz koca ne iyi oluyomus :D Kendime sessiz avanak bisi bulaymisim :D neysee.:D
Onun Haricindee yeni yila güzel girdik....
Köpegimiz ayri kiyameti kopardi o ayri.... bombadan korktu daha kücük ya napcamizi sastik koltugun altina girdi :D 
sonra bahsetim yeni yilda Ilk Yardim dersleri ve Anbulans dersleri alicagimi basladim
Iki gündur gidiyorum Bir Ay Sonra da Anbulansda callisicam bir ay.. sonra koycam diplomami bir köseye ilerde lazim olur :P
bir Tipa adim atmadim kalmist.....

Silah atmayida ögrendim kocam sagolsun :D Yilbasinda silah atim hemde baya bir..
gören arkadaslar diyoki Polis karisi oldugun ne kadarda belli..
bencede belli :D 
neyseee suanlik bu kadar görusmek üzere hoscakalinnnnnn:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...