21 Aralık 2012 Cuma

Hosgeldin 2013 Mutlu Yillar Herkeze...

http://www.smskhan.com/wp-content/uploads/2012/11/Happy-New-Year-2013-Latest-Wallpapers-11.jpg 

Selamlarrr cok cok erken oldu billiyorum lakin birdaha post atamicam bi süre cünki Bugün isyerimde son Günum Noel tatilimiz basladi son defa bir post atmak istedim......
Bugün tatile ayriliyorum ve 2 Hafta Noel Tatilindeyimmm bollca uyucam kafa dinlicem prensesimle kocamla zaman gecirecegimm:)
o yüzden simdiden HEPINIZEEEE MUSMUTLU YENI YILLAR DILLIYORUM

HOSGELMIS 2013 Rabbim hepimize bollca saglik sihat nasip etsin.....
hepinize güzel bir yilbasi ve noeler dilliyorum....

Dün düsündumde 2012 bana ne getirdi?
en cok neye üzüldüm..
neyi kayip etim neyi kazandim?....
Ben düsündum kendime cevaplarimi verdim....

peki ya siz ?

Size 2012 ne getirdi???
en cok neye üzülup sevindiniz?
Neyi kayip edip neyi kazandiniz? ve daha fazlasi... cevaplarini yorum olarak bana atarsanizz cok mutluuuu olurumm ve ben yavasdan evime gidiyorum ve iki hafta izinim basliyorrrrrrr

HERKEZE MUTLU YILLAR
MUTLU YILBASILAR
VE NOELER DILLIYORUM
YENI YILDA SANS YÜZUNUZE GÜLSUN SAGLIK SIHAT VERSIN VE RABBIM HERSEYI HERKESIN GÖNLUNCE VERSIN FITNE FESADI BIZDEN UZAK TUTSUN :)
Öpüldunuz canlarim.. 

Takip etmek icin Bana Ulasin yazisina basabilirsin veyahut 

Instgram Nilays_world
Facebook : Nilays world Blog sayfam...


Hoscakalin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...