18 Ocak 2012 Çarşamba

18 Ocak Günlugum ( Evimizi Teslim aldik )

 Evimizi Teslim Aldik :) 


Selammmmmmmm  2 3 Günun Full yogunlugundan bugün nihayet bir ohhhhhh diyebiliyorum. Bugünde callistim ama az erken kactimm :) 
Sabah uyandim, Hava cok Sogukdu Cok Zoruma Gitti Ya Resmen Uyanmak resmen buz buz...
Hazirlandim Ciktim Araba bile donmus..
Iki Saat cami kazidim Cam Tüm Don.
Neyse sükür Vardim ise Normal is Biton Dosya aranmasi gereken yerler..
Spor Salonun Faturalari.
Masa ve Sandalya Siparis Kagidlari falan fistan derkene...
Kahvemi Aldim Telefon Merasimim Bitikden sonra Dosyalara Gömulmus Bulunmakdaydimki...
bir Anlik Alarm Sesiyle Sicradim yerinden...
Donk Donk Yangin Alarmi. Ama ne Korkuyla halliyle Yangin var Saniyorum Cantami Kaptigimla Asaga Inmem bir Oldu. Sinif Ögretmenleriyle Kolidorda Bulustum yani Mestektaslarimla.
Hepimiz Oldugu gibi Disari ciktik. Itfaiyeye Otomatik Bagli Tabi.
Ve o ara Ögrendimki, Cocugun Teki Ara Kolidordaki Alarmi Kirmis ona Basmis.
bi yerde Aninda Yangin veya Duman görursek Plastigi Kirip icinde Dügmeye basiyoruz ve o Dügmeye bastimiz an Basliyor Alarm Ötmeye. o Cocukda Arkadaslariyla arada Zipllamaca Kosmaca Oynarkene Gözu Takilmis oraya ve sen Ellinle vur Plastigi Kir ( zaten Sert birsey degil ) Ve Dügmeye bas. Tabi Yangin Alarmi Devreye girdi. Olay o an orda Anlasildi, o Arada Itfaiye Polis geldi. Adamlar hemen Hortumu cikarmaya Kalkisirkene Anlatim durumu ve Yangin olmadigini Cocugun Tekin yaptigini Söyledim. Ama yinede Tüm Ana okulumuz Kontroll edildi, Sükür Yangin yoktu Herkes Sagydi Saglikliydi. Tabi Biton Kagid Isi Cikti.
Ve bu Kagid iside bana kaldi, Halliyle Bitonda Masraf Iki Ekip Birden geldi üstune üstelik birde Polis geldi.
Keske Esim o ara Callismis Olsaydi, Malesef ise gec basliyordu bugün Vardiyasi degsikdi yoksa Kocam hallederdi oda Polis oldugu icin Ceza yemezdik hic degilse. Tabi Cezayi yedik Bosu Bosuna Ayaklandirdigimiz icin. Cocuk Sigortali bizde Cocukdan yana Sorun yok Halliyle Cocuk., Bizde özel bir Kres oldugumuz icin dahada Pahaliya Patladi, Kres Karsilicak...
Chefe Faturayi Gösterdigimde Gözleri Parladi :D
Neyse Onunla Ugrastim Kagidi ne Biliyim nesi falan...
o Cocuklada Konustuk ve BIRDAHA anlatik öyle seylere Dokunulmicagini.. Chefime aslinda Ara kolidor Yanlis Cocuklar hep Basar dedigimde, Chefde Nereye Koyucaz baska Kurallar Bunlar heryerde olmali dedi gercektende her Kösede var bu Sistemimiz.
Basimiz Agridi az Bugün, Ama cocuklarimizin hepsi Iyi Sükür.
Tabi Bilgilendirme Mektubu yazmam gerekiyodu Yazdimda Cocugun Ailesine,
Insallah Fazla Kizmaz Ailesi.
Sonra 12:30 gibi Isden ciktim, Asiktom Kocisim ile Bulustuk,
Bugün Cok Mutluyummmmmmm cünkii Evimizin Anahtarini aldik.
Birkac ay Önce Müstakil evlere Baktik Kocam
Ilaha ev Sahibi olmak istedi, Kira Ödemekden bikti Haklida Kac senedir Kiradayiz hep.
Durumuzda Iyikene, Ben Istemedim Cocugum Kücük oldugu icin az daha bekliyelim dedim ama 
Dinletemedim Bir eve Karar verdik evimiz cok hos Bahceli falan.
karar verdik ve Aldik evi, Birkac Tadilat isi vardi onlari yaptirdik birkac ay onlar sürdu.
Bugündeeeeeeeeeeeeeee Anahtarimizi Teslim aldik Sükür. Artik Tasinma Islemi basliyabilir beni
birton Stress bekliyor. Temizlikciyi ayarladik Firmayi evi Bastan asaga Güzelce Temizlicekler.
Anahtarimizi Teslim aldik evimizi gezdik görduk ve herseyi istedimiz gibi yapmislar hersey Okey..
Gözlerimiz Parliya Parliya ciktik Askimla az Planlar yaptik nereye neyi yapicaz diye...
Evimiz 7 Odali. Güzel büyük Genis odalar da bunun Temizligide Güzeldir :D
Neyse Sonra Internetciye Gitik Vadafone Kagidi Doldurduk Formula Netimizi o Eve baglasinlar diye
2 Hafta sürer dedi....
Yeni Internet Kontrati yapmaya gerek yok Tasinma kagidi gibi birsey dolduruyosun oluyor.
Sadece Adress degsikligi  oldu icin onuda halletik.
Simdi sira kaldi Dösemesinde.. Kizimin odasi haric Herseyi Yenilicez..
Sinema sistemimiz falan durucak, Ama koltuk Vitrin falan degsicek..
ta ilk Gelin oldugumdaydi o Mobilyalar zaten.
Degsim vakti geldi...
Anlicaniz beni baya Yorucu Stressli günler bekliyor.
Evimize geldik Askimla yemek yedik o Ise gecti bende dinleniyorum iste...
Mühtesem Yüzyil var az sonra cok Heycanli olcak ona bakicam.
Ve Nihayet Yorucu hafta az Sakin gecicek Yarindan Itibaren, Yarin Spor dersimiz var sadece...
11 :00 de Bitiyor Is sabah,
ondan sonra Güzelce dinlenir ve Boll Boll Gelirim sana.
Hadi Iyi Aksamlar Blogum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...