20 Ocak 2012 Cuma

19 Ocak Günluk

Selammmmmm yine Gecikmis bir Post ile karsinizdayim....
ama inanin bana Raketen farksizim Ordan oraya ordan oraya felaket bir kosusturmaca.
Bugün ( daha dogrusu dün dünün Postu ) Ise gectim saat 11 gibi Kocam aradi ve Kizimizin az Atesli oldugunu ve Bakicida bile durmadigini söyledi. Bende tabi Apar Topar Isden ciktim Chefle Konusup geldigimde Yavrumun Atesi vardi Ates düsürucu verdim ve o gün zaten Onunla ilgilenmekle Gecti....
sonra Aksama iyi oldum Yavrum birseyi kalmadi. Dolabda Hamsi vardiii
Canim cekmisti Marketen hazir Dondurulmus aldim Korka Korka aldim Bayatdir diye
ama Kasadaki Kiz Kapis Kapis gidiyor Abla Taze dedi Almistim bir Paket yeter diye.
Aksamada onu Yaptim Menümüzde Hamsi Tava vardi. Bos olunca ve evde Olunca Güzel yemekler yapabiliyorum Güzel Basbasa Aksam yemegimizi Yiyoruz Askimla:)
Hamsi Tava vardi Menümüzde Boll Yesilik Salata ve Limon esliginde yedik Yanina birde Kola :)
Benim Uyuz Kocam Raki Olsaydi simdi dedi Kasikla direk Yapistirdim elline:)

Esim : Hersey Harika ahh birde Raki olsaydi simdi Gitmeziydi beee Aslan Sütu
Ben : Zikim iccc O kadar sey var Rakiyi napican daha hem Görevdesin daha !!
Esim : Ise gecmemis olsaydim Icerdim. Hamsinin Yanina ne giderdi...
Ben : Kasigi alip elline yapistirdim !!!!
Esim : Tamam Tamam sustum Cocuk gibi kola iceriiizzz
Ben : Kolayi buldunda daha ne !!!



Arada elline bir Kasik istiyor Kocam :)
Hamsileri Temizlerkene Foto cektim Fotolu paylasim yapmak icin Sonra Makinayi koydum
Kizartirkenede cekerim sofrayida cekerim diye lakin Unutum :)
Özur dillerim Kafa doluu :)
Pek hos ve ic acici olmasada bi Kare :)


Güzelce yemegimizi yedik Yemek molasi bitti benim Kocam ise geri gecti :)
bende Tv Keyfi Yapip Kitap okuyup Uyudum.

bu Arada Facebook ve Msni Adressini tek yaptik artik
Özel facebooklari kapatik Tek birtane Yaptik Askimla beraber Takilicaz artik.
Ikimizde Kontroll etcez Birbirimizi :P
Bana Tam kapatiriyodu Ama Dayanamadi geri :D
Birtane yap Beraber girelim dedi öyle Yaptim
cok dahada Güzel oldu Bazi gereksiz kisileride silldik...
Genelde Akraba ve Sevdiklerimiz ekli simdi
Cok daha Güzel Oldu :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...