30 Ocak 2012 Pazartesi

30 Ocak Günlugum

Selamm Blog Okuyucularim Nabersinizzzz? Ben Gayet iyimmmm Bugün fazla yazmicam aslinda
bugünde Raporluydum evde Deli gibi dolandim yemek yaptim ev isi falandi derkene aksami etimm
sonra benimki Uyandi aksam üstu ise gitmek icin... ve sinirim Bozulduuu yinee birdaha Tartistik ama son Tartismaydi :D Baristik tabi tartistik falan iki Lokma yedi gitti ise bende ona Stresslendim..
kac gündürde az Arabayla tozutmuyordum. Bak beni yine azcik Taniyorsun ben
Araba Kulanmaya Bayiliyorumm:) Tabiki Hiz da yapmaya en Büyük Hobim...
Bide Insanin Arabasi Bmw Olunca Lüks Olunca ve gaza azcik dokundun an ucuyorsann:) Gelde bayilmaaaa
Bakicimizi cagirdim Aysu Ireme bakti 2 3 Saat. Ve bende azcik Turladim azcik Disari ciktimm:) Tabiki
Kaldigim yerin disina.. Aldim Bmwmii Az Otobana ciktim Otobana bayiliyorum ver gazi ohhhhhh
birde Tam istedim hava Vardi Karanlik Azcik Soguk ve azcik esiyor kar zaten var.
Baya Hizz yaptim :) Stress atim Valla ben hiz yapinca Stress atiyorum Garip birsey sizde de oluyormuu? siz nasil stress atiyorsunuz?
ben bir 150 200 220 250 Basmayinca rahatliyamiyorummmmmmmmm:)
stressi atim geldim sonra. Bugün bi Arkadasimin dogum günu vardi Tabi bugün Ise gitmedim Raporluydum.
Hediye aldim Sonanlik oldu Arkadasim dedigime bakma henüz daha 19 yasinda ve bizde Praktikum yapiyor ( Stajer ) 2 Ayligina 1 Ayi Bitti Ikinci ayinda ama Cabuk Kaynastik cok cici bir kiz.
Yarida Türk Babasi Türkmus Annesi alman ama Aileler ayrilmis.
O Yüzden Hediye aldim. Icki falan almak istemedim Gavurlar genelde Icki alirlar birbirlerine.
Sonanlik oldu hediye bende birseyler aliverdim ekliyim:)


 Kücük bir Dogum günu Karti
Cikolata Süslü
ve Küpe aldim :)
Sonanda Acelece Rossman da ancak bunlari bulabildim. Cikoltayi büyük alirdim
fakat kendisi Diyete :D Cikolata yemiyor bende Kücük paket aldim.
Küpe degsik degsik Takiniyor farketim aliverdim:)
Sevindirmeye yeter diye düsündüm.




Neyse Ben yokenee Esim evi aramis Gönlumu almaya tabi az yagcilik yapicakti sanirim bakicimiz acmis evde olmadigimi söylemis. Facebooka bakmis yine Benim telefon Otomatikmen nerde oldugumu bildiriyor hep..
sinir oldum ona ayarlamak lazim aslinda...tabi nerde oldugumu görunce az kizmis kendi capinda
bu karda kista kiyamete diye hiz yapicamida ve huyumuda bildi icin aradi birkac kez ama acmadim...
neyse eve geldi aksam yemegimizi yedik konuyuda kapatik halletik yumusadi yanasti bende izin verdim oldu bitti :) baristik yani...
gün böyle gectii yarin Is yerinde kahvalti yapicazz Frühstuck var. O yüzden bugün Brötchen siparis etim ( bos pogaca diyim ) öyle iste yarin 9:30 da isim allaha sükür
8e kadar uyabilcemmmmmm
sonra Aysu Iremimin kizimin randevusu var saat 16:30 de Igne yicek allahansa son U7 Testleriii son Ignesi.
Iste bu kadar bugünluk
Hadii Bybyb:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...