30 Ocak 2012 Pazartesi

Tavuklu Karnibaharli Patates

Bugün farkli bir Yemek yaptim. Bir Sebze yemegi yapmak istedim fakat hep ayni seyler diye düsünürkene.. 
dolabimin Alt rafindaki Karnibahar gözume carptii:) Dedim Karnibaharla birsey yapiyim.
Ama etsiz Olmaz cünki Esim Eti cok sever mecbur her yemegim etli Oluyor. bende Tavuk Budu cikardim ve güzel bir yemek yaptim ve Gercektende harika oldu :) 




Tavuklu Karnibahar,Patates,Havuc


Malzemeler :
Istediniz kadar Tavuk budu ( Tavuk gögsude olabilir kemiksiz yemek istiyorsaniz )
ama Kemikli daha leziz bence.
4 5 Tane Havuc
3 4 büyük Patates
Karnibahar
Sogan
Salca
Kirmizi toz biber
Su

Ben bunlari kulandim siz istiyorsaniz daha fazla seylerde katabilrsiniz örnek
Kabak falan

Önce Tavuklarimizi güzelce kizartiyoruz.15 Dakika kadar falan sonra icine büyük büyük yuvarlak yuvarlak
dogradigimiz patateslerimizi ekliyoruz.Ardindan havuclari
Soganimizi ve Karnibaharimizi hepsini azcik kavurup Az birsey Salca ben cok az kulandim Tatli kasigi kadar salcayi atiyoruz Istedimiz baharati atip bir bardak su ekleyip pisiriyoruz hepsini.
Affiyet olsun..
Hem basit hem hafif hemde Sebze.
Acelece böyle bir yemek cikti ortaya :)

Ben Tereyi Cok severim.. ama esim sevmez eger yemege Kabak atisaniz kesinlikle tere atin bence kokusuda cok hos :)
Affiyet olsun..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...