14 Ocak 2012 Cumartesi

Dogum Günu Nicin Var ?

Dogum günleri Nicin Var ?
Nicin Kutlariz ??? 





Evet Sevgili Blog Okuyucularim,Simdiii...
Dogum Günleri Nicin Var ??? Nicin Kutluyoruz ya ?? Cözmus deglim....Bugün Bir Dogum Günune Davetliydim Araba Kulanirkenede Uzun Uzun Düsündum.. Nicin dedim? Ama Bulamadim. Daha Dogrusu Iyi Seyler Yapilandiramadim Kafamda.  Birkac sebep buldum ama
Dogum günu Nicin Vardir ? Nicin Kutlariz ??
Tamam cogunuz Dogudumuz günde Ondan diceksiniz... Ama bunu Kutlamaya ne gerek var....
Nicin Kutluyoruz??

1 Sebep :
Bir Yas daha Yaslandik diyemi ??? ( ayy ne güzel bir Yas daha Yaslandim Yakinda Nine Olurum ) Diyemii??


2 Sebep :
Yoksa Ay bir Yas daha Yaslandim diyip Yaslilik Komplekslerine Girmek icinmi ( Gün icinde Aynaya Bakmalar ve Malesef Yüzunde Purusukluklarin Olustu Icinmi ? Bunun Havasina Girip Dünyanin Parasini Yatiripda Purusukluk Kremi, Gece Sabah Kremi, Gözalti Kremi Almak icinmi ? Yani Bosu bosuna Masrafa Girmek icinmi ?.


3 Sebep : 

O Gün bitonnnnnn Dünyalarca Kalori almak icinmi ??? ( ayy Bugün dogum Günumm yiyim bari Löp löpp Hamur Islerini, Süper Kalorili Cikolatali Pastalari Resim ne Güzel gözukuyor degilmi? Sonra Boll Mayonezli Makarna Salatasini Migdeye Indirmek. Kola Fanta Chips Abur Cubur  ) o gün ne varsa Silip Süpürmek Icinmi Var su Dogum Günleri ? Insana birton Kalori Katmak Icinmi


4  Sebep : 

  Yoksa Ayy Bununla Ayni Yasdayiz Ama ben Niye onun Gibi Deglim ( Herkez ayni olucak diye bir Kural yokk elbete ama gelde Insanogluna icine duygularina anlat bunu !!! Ayy Benimle Ayni Yasta Ama suna baksana yaa Hic gösteriyormuu Yasini ben 20 Falan Tahmin etmistim ama Ayni Yasdaymisiz Megersem ) Diyip Karalara Baglamak icinmi ?


5 Sebep :
Davet Etigin Kisilerden Bekledigin Tepkiyi Alamadigin Icinmi ??
( Ayy sen ne Kadar Kilo Almisin, Ayy Saclarina ne Olmuss Böyle  Siyah yap sen onlari Siyahhh
Siyah daha GENC Gösterir. ) ( Ayyyyyyyy Zaman ne cabuk Geciyor bak sende YASLANIYORSUN ) 


6 Sebep :

Bugün senin Dogum günun Ayy Kac Yasina bastin sen ? Baya oldun degilmi ?
( Biz o Gün hic gelmesin Yaslanmayalim derkene Hatirlatirlar Kac yasina Bastin ? )
Yaslandimm Essekk Kadar oldum. 


7 Sebep :
Yoksa Dogum günleri Piskolojimizi Bozmak icinmi varlar ?

( Artik Yaslandim ya Oralara gidemem Yakisi Kalmaz )
( Ayy bunlari bir sene Önce Giyerdim Artik Giyemem Kac yasina geldim Genc kiz gibi Olur )
( Ayy Bu Olmadi ya Millet ne der Yasina Basina hic Bakmiyorda derler... )

8 Sebep :

O Gün icin Biton Hazirlik yapipda
Azcik Hamurun Tuzunu Kacirmak icinmi ?
Tuzu cok Katim Birdaha Yogur Sunu...
Ayy Tadi nasil Acaba Begenirlermi..
Ay sunun yanina Sunuda koysamiydi ?

Veyahut Ayy bunlar Az oldu ya Yetmicek 
Iki Ton daha Yapipda Gün Bitince cok Oldugunu anlayip..
Cöpe atmayi kiyamayipda 2 3 Gün onlari Yiyip Bitirme Cabasi Icinmi var ? 

9 Sebep :
Ertesi gün Temizligin en Dibine Vurmak
Ayy Suraya ayakabilarla Bastilarmi Acabaa
Ay sura Lekemi nee bu ?? Dur Birdaha Silleyim....
Amann Burayi silmiskene Tüm Evi Silleyim....

Buda Masraff Biton Ilac Harciyoruzz
Siz hic Iyi Sebep Bulamadinizmi Dogum Günu Icin ?
Ben Bulamadim, Simdi Okuyan bu Kadin cok Cimri dicek
Alakasi Yok Cimri deglimdir Aksine.
Ama Artik Komplekslere Girmeye Basladim Dogum günum Henüz gelmedi Münkunse gelmesinde..
Dahada 23 Yasindayim ama Zaman ne Cabuk akip Geciyor birde Bakmisimki
35 Yasindayim...

ISTEMIYORUM DOGUM GÜNU Gelmesin hicc...
Su Harika Görunen Pastalara Asla hayir Diyemiyorum cünki....





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...