14 Ocak 2012 Cumartesi

14 Ocak Günluk

Merhaba Günlugum
Aslinda iki Postu Birlestireyim dedimde geri Vazgectim..
Azcik günumden Bahsedeyim. Bugün Cumartesi Tabiki Is yoktu Hafta Sonu.
10:30 e Kadar uyumusum Güzelce sonra Esimle karsilikli Güzel bir Kahvalti etik, Sonra Ufakdan ev Isi. Sonra Bugün Dünki Postumda bahsetim gibi Dogum günune Davetliydik. Prensesimi güzelce giydirdim Süsledim ve Dogum günune Gitik :) Giderkenede 5 Dakika Rossmana Uguradim Ufak bi Alisveris Magzasi Oyuncak bölümunden Birsey aldim. Aslinda cok Düsündum faydali Birsey olsun dedim ama Tabiki bulamadim bende Mecburen Bebek aldim Kiz Cocuguna baska ne Alinirki?
Üstunede Cocuklarin  hic vazgecemedi seyler  Seker Ve Cikolata Koydum
Paketb yaptim ve Gitik. Cok Hos gecti Arkadasim salonu ve Kizinin Odasini Süslemis Gayet hosdu...
Baya birseyler Hazirlamis Yedik. Bugün Yine biton Kalori aldim varya....
2 Kiloda Almisim 53 Kilo Olmusum. Sonra Oturduk falan Hava karaldi bizde yavas yavas kalkmaya basladik...
Ve evime Gelmis Bulunmakdayim az Önce. Ve Karnim yine Acikti ne yesem diye düsünmekdeyim. Kocam bugün yine yok yani Yemekde yok Yemegi o yemege gelince Pisirdim icin.. Ayak üstu Atistirayim bari Birseyler. Bugünluk bu Kadar Pek Özel gecmedi Gün Parti Haric. Yarin Pazar Kocam Izinli Kesin Kaynanamgile birsey Yapicaz... Hayirlisi Bakalim.
Bybyby

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...