13 Ocak 2012 Cuma

13 Ocak Günluk

Stress Stress Stress ve Yine STRESS







Selam Günlukcanimm Bu Ilk Günluk Postum :P
Resime Gelelim bu Resim beni bugün ne Kadarda anlatiyorrrr
Ayy bütun günum Kosusturmakla gecti valla, cok mutluyum cünki Nihayet hafta sonuna girdik Sabahdan basliyim Sabah 7 de Uyanmam gerekiyodu. Tabi sabah saat caldi 7 de ben bastim Üstune dedim 1 dakika sonra Kalkarim ( hee Kalkarsin kalkarsin bekle ) Sen güzelce yattt uyu 8:00 kadar hemde...
Esimin beni dürtmesiyle Sicradim saate bi Baktim 8:00 ve 8:30 Da ise baslamam gerekiyor.. Nasil giyindimi bilmiyorum. Hemen firladim evden, Tabi normal yoll asla Olmaz Otoban Kulandim A4 den Gitim ama Mübarek Istanbul Sanki. Cok Olmazsada Azcik Trafik vardi Tabiki icimde Gecikme Piskolojiside var Sonra kendi kendimi Motive etmek Zorunda kaldim  Bugün Cuma Hayirli Gün Sakin ol falan..
Insani kendini Tekbasina Motive etmesi kadar Kötu birsey Varmidir? Heleki sen Sicak Yatagindan kalkip bu  Buzz gibi Ayaz olmus havada Birde Sabah Trafiginde Pardoooooooon Istanbul gibi Trafikde Araba Kulanirsan ve sen Uyandigin hallde Kocanin Sicacik yatakda Kalip devam uyumasi kadar Kötu Birsey varmii??? Heleki is Saatlerimizin genelde Hicc ama Hicc Uyusmadigi su Dönemde ben Sabah gidiyorum Oysa Öglen gidip Gece Geliyor. Ama Sükür Atlatim günu Hayirli bir Sekilde.
Birkac Dosyayla Ugrastim., Sonra Asaga cocuklarin yanina Indim Kahvalti Merasimi Kitab okuma merasimi Öglen Uykusu derken Akti gecti Zaman.
13:00 Muydu neydi Ciktim Is yerim Carsida oldugu icin, Uzun zamandir konusmadim Eski forum Sitesinden Takildigim Dostum vardi onu Aradim, Rüyamda gördum Kendisini hemde Gelinlikle hemen arayiverdim :D 
onunla konustum Telefonda az Birsey sonra evime geldim. Bakicimizi yolladim,Esim hala Kahvalti etmemisti ben Yokene yemek yemiyor Tekbasina yiyemiyormuss Bende tam Olarak Kahvalti denmez kahveyle duruyodum Güzel bir Cay Atim Ocaga Miss gibide Patates Sosis ve Biber kizartim
Kahvalti keyfi yaptik Öglen :) Sonra Esim ise gecti bende Üsüdüm ev Buz gibi Bataniyeyi alip Kizimla Tv Keyfi yapayim dedim bi Süre sone Kizim uya kaldi Bende Tvyi Kapatim ve Uyudum onunla 2 Saat uyumusuz güzelce. Cok iyi oldu Uykusuzdum zaten....
sonra Kalktim Ufakdan ev Isi Süpürge derken Aksam oldu.
Aksam üstu Arkadasim aradi Bayadir aramiyordu Yogunluk. Kizinin  Yarin dogum Günuymus..
Benide davet eti evde Dogum Günu Partisi yapiyormus Kizina. Bende Gidicegim davet eti Kizimida alir Ana Kiz Takiliriz. Lakin Cocuga Hediye gerek hala Düsünmekdeyim
4 Yasindaki Cocuga Oyuncak veya Bebek haricinde ne Alabilirimki Bilgili birsey olsun istiyorum
Ögrensin yani. Belki Kitap falan Alirim.
Az önce Dizime baktim Hayat devam ediyor Güzeldi Baya ama pek Heycan bulamadim Tadi Kalmadi ya Dönüp Dolasip hep Ayni Seyler Oluyor..
Hayat herdefasinda geliyor Babasi herdefasinda Yine Rest cekiyor
Falan filan....
Bugünki Post bu kadar, Yarin Görusmek Dilegimle
Bybyby :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...