23 Ocak 2012 Pazartesi

Ne Sanala ne Insanlarina Deger veriyorum !!

Sana simdi bir Konu deginecegim. Konu Sanal
Simdiye kadar Bir iki Forum Sitesi dolandim Forumlar güzel
ama Malesef Facebook Falan gelince Forumlarda Bitti.
Hani Bitmesi Sorun degil Zaten Sogdum hep ayni seylerde.
Su Forumda Olan daha dogrusu su SANALDA olan Insanlar varya...
Sanaldan 2 3 Dostum var saglam olan realde bile görustum telefonlastim konustum Insanlar
iste onlar Haricinde ben Sanalda kimseye ne ÖNEM ne DEGER veriyorum.
Hakimda Yazilip Cizilenler Atilan Iftira ve hakaretler hic biri umrumda degil.
Havlayan Köpek Asla Isirmaz. Sadece Karni acdir Karnini doyurursun haadini bildirirsin. Ama yapmasanda Öteki dünyada ALLAH bildirir.Bu Yazim aslinda Kimseye hitaben degil.
Genel olarak Ortaya yazayim. Yani Kimse bosa Parmaklarini yorup Ardimdan atip tutmasin veya kalkmasin
Cünki Umrumda degil. Hakimda yazilan cizilenler
BENI SADECE GÜCLENDIRIR.
Ben Önceden Enayiydim Herkeze deger verip güveniyodum Sanalda bile sonra ciidende üzüluyodum Reale tasiyodum malesef o Zaman cok Safdim.
Bilmiyodumki hersey bende biter...
SU MONITORU VE KASAYI KAPATIM AN HERSEY BITER
onlar bu Makinanin icinde ve Bunun arkasinda benim gercek bir REAL hayatim var. Iste bunu bilmiyodum o zamanlar ama Ögrendim ve cok oldu Ögreneli. Hayir böyle adi insanlara kizmiyorum
yinede SAGOLSUNLAR diyebiliyorum NIYEMI???
cünki onlar sayesinde BÖYLE AKILANDIM BEN Onlar olmazsa hala Saf kalcaktim.
Bu Sanalda Can dostum herseyim dedigim bir sene iki sene samimi oldugum dostlarim bile KAZIK ati bana.
Kimisi bir Kiz uguruna
Kimisi bir Erkek uguruna
Kimisi baska bir Dost uguruna satti beni.
Yani herseye aliskinim O yüzden bu sanalda ben 2 3 kisi haric kimseye deger vermiyorum
HEPINIZ SU MAKINANIN ICINDESINIZ VE DISINA ASLA CIKAMAZSINIZ HERSEYDE BENDE BITER HEPINIZIN FISINI BEN ISTESEM SUANDA BILE CEKERIM
Cekerim pc Fislerini olur biter icinde kalirsiniz:)
Yazilan cizilen atilan Iftiralarin hepsi beni Güclendirir. Kimi istiyorsaniz yaniniza cekin, kimi istiyorsaniz doldurun, Sövun Küfür edin. Ama bi Zerre umrumdaysa Ne Olayim:)
Allah büyükdür KIMIN NERDE OLDUNU GÖRUYOR
KIMIN  NAPTINI NE ETINI GÖRUYOR. Ben Öteki dünyaya sakliyorum herseyi.
Rabbim büyük, Iftira büyük Gunahdir Rabbim Öteki dünyada karsilastir.
Aciz Insanlar ancak arkamdan Konusur Zaten. Karsima gecmenin Kimsenin gücü yetmiyor.
Neyse Bunlari dökmek istedim eminim Blogumu takip edenleride vardir aralarinda:) benden kaciyolar belki ama burdan okurlar hic degilse:)
Okumasalarda umrumda degil Öteki dünyaya sakliyorum:)
Eger böyle insanlar benim 1,5 Yasindaki kizima bile sövebilicek iftira aticak insanlar ise
allaha havale ederim. O kadar sayif ve acizlerki 1.5 yasindaki cocukdan bile
SAYIF VE KÜCÜKLER.
Ne istedini bilmiyen Insanlar.
1.5 yasindaki cocugun ne sucu gunahi var bile diyemiyen insanlar.
Iste böyle insanlar gözumde cok Kücük.
Benim yavrum daha Melek Saf ve cok Temiz
Emiyor Yiyor Oynuyor Uyuyor:) yaptigi 4 sey var.

Real hayatim Esim ve Prensesim haric hic biriniz umrumda degilsiniz
yazilan cizilenlerede sadece güluyorum bilin istedim:) 
Beni ve herseyi ALLAH biliyor oda bana yetiyor.
Sevenlerim deger verdiklerim yanimdalar daima allah basimdan eksik etmesin
gerisimi??? cöpum bile degil:) bana cok uzak olan insanlar.
bir söz daha ekleyip konuyuda kapatmak istiyorum


Boş Boş Konuşarak Moralini Bozanları Takmayın. Unutmayın ki; Boş Tenekeden Çok Ses Çıkar. !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...