23 Ocak 2012 Pazartesi

Günlukkkk 23 Ocak

Selam Günlugum kusuruma bakma seni yine cok Bosladim ama o kadar Yogunumki bugün günumden basliyim bak sana :)
Uyandim sabah ise gitim sonra isden geldim Askim telefon eti evimize gidicez mi diye malum evimizi teslim aldik onunla ugrasiyoz. Önce Weidengasse ye gitik orda bi Perdeci var Salon perdeme karar verdim siparis etik...
halilarimizi sectik, sonracigima D&M e gitik Ilac aldim temizlik icin ve
Yerleri camasir suyuyla silldim favans yerler miss gibi oldu
camlarimi falan silldim ince temizlik yaptim hali falan serilcek ya...
Sagolsun kaynim ve kaynanamda geldi evimizi görmedilerdi daha hayirli olsuna az yardim eti sagolsun evde pizza yapmis bende isden direk oraya gecince yemek yeme firsati Hic bulamadim..
yedik az ayak üstu yardim eti aksama kadar ordaydik sonra eve geldim
Prensesimlee oynadim bakciyi bakti ona bugün ayy cok yorulmusum aksam üstu kocikto
tavuk ve patates kizartmasi Pommes yani aldi geldi yedik cay ictik kek döktum
bey efendi kek istedi daha dogrusu cayi pek icmedi cünki cayin yanina mutlaka bise tikinir o :D
Kek yaptim Kiyamadim icin sonra prensesimizle oynadik baya güldürdu bizi Palyanco hazertleri:)
öyle iste gün cok yorucu gectiiii yarin icin süper haberim var
Yarinn IZINLIYIMMMMM YEHUU Freii günum yarin
sabah erkenden Prensesimin termini var Igne yapicaklar Asisi var...
sonrada ev falan iste.. bugünum bu kadar gecti böyleydi:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...