21 Ocak 2012 Cumartesi

SENI COK ÖZLEDIM BABA.......

Bugün cok Hüzunluyum..
Bugün babam Öleli tam 1 ay oldu....


Bugün beni Terkedisinin 1 ayi baba.....
beni bu yalanci acimasiz dünyada tekbasima biraktin....
bu yasima kadar sen yoktun seninle büyüyemedim sana cok gec kavustum..
kavustum ve bir seneyi cok gördun bana...
beni terketin gitin sonra... bak BABAM bugün 1 ay olmus sen gideli.....
ama ben UNUTMADIM BABA ne bana yasatiklarini ne yasadigimi nede
seni kendi ellerimle topraga gömdun o günu....
Araligin 21 hic Unutmadim baba....
Aralin 22 HIC UNUTAMICAM BABA...
Mezarina tahtalarini ben koydum....... hickiriklarimla boglarak ben koydum nefes alamadim
kalbim sikisti baba....
BENBEYAZDIN BABA... Yanaklarin Mosmordu... 
ve üstune ilk TOPRAGINI BEN ATIM BABA CIGLIKLARIMLA BOGLARAK BEN ATIM...
seni kendi ellerimle ben gömdum baba....
bana yüregimin kaldirmiyacagi kadar aci yasatiniz....
kücük yasimda hemde.... benim sucum gunahim neydi diye hala kendime soruyorum baba....
AMA CEVAP BULAMIYORUM BABA SENIN VARMI CEVABIN ???
yok degilmi..... 
zaman ne cabuk akip geciyor baba zaman akiyor ama icimdeki BU YARA HIC KAPANMIYOR BABA hep acikda sürekli kanniyor baba... 
kendi Evladim oldu gün bu acim dahada katlandi baba...
sürekli ona baktigimda kendimi gördum baba.. hep dedimki..
BENDE BÖYLE BEBEKDIM.....
BENDE BÖYLE UYUYORDUM
BENDE BÖYLE GÜLUYORDUM
BENDE 1,5 YASINDAYDIM
BENDE KOSUYODUM
BENDE YARAMAZLIK YAPIYODUM....

Kizim..

Aysu Irem napiyorsa bende yapiyodum baba.....

Yüregim kaldirmiyor baba...
Cocuk gibi gizliyorum güclu durmaya callisiyorum ama aslinda kocam biliyor BABA
herseyin farkinda...
geceleri ona arkami döndugumde aslinda kendimi yastiga bogarak AGLADIGIMI
Aysu Ireme bazen cok derin baktigimi....
herseyi Anliyor Baba....
Seni cok ÖZLEDIM BABA...
BABA ASKI COKTU BENDE....
aklim yetmiyordu beni biraktinizda redetinizde...
beni satmak istedinizde....
Yurtlarda büyüdüm...
sokaklarda kaldim..
ac kaldim.....
bunlarla büyüdüm ben aklim bunlarla yetmeye basladi.....
Yüregim yaniyor baba....
Mezarin basinda sana
NOLURSA OLSUN HAKIM HELAL HOS OLSUN SANA DEDIGIMDE BILE o an BAGIRDIGIMDA bile
YÜREGIM YANIYODU......
ben hakimi sana HELAL HOS ETIM... peki ya sen Nasil ödüceksin bunlari..
bunlarin Hesabini nasil vereceksin...
ne zaman Kurtulucaksin bu Izdirabindan...
Vicdan azabin vardi coktu.... öldün simdi.... 
ama simdide Ruhun cekicek be BABAM.....

Seni cok Özledim BABA
BENI HIC KOLLAMADIN BU DÜNYADA
BANA HIC
DIKKAT ET KIZIM INSANLAR COK ADI DEMEDIN...
KIMSEYE GÜVENME KIZIM DEMEDIN
Kimseye KOZ VERME KIMSEYE GÜLDUGUNU GÖSTERME ÜZÜLDUGUNUDE GÖSTERME
INSANLAR FIRSAT BILIR demedin baba...
ben bunlari ögrenirkene hep yikildim baba....

DOSTUMDAN ILK YEDIGIM KAZIGI BAK ILK DIYORUM ONUN ÜSTUNE NE KAZIKLAR YEDIM DAHA...
ILK KAZIK... canimi cok yakmisti baba....onuda UNUTMADIM

peki ya beni SATAN ILK KISI??? Dost dediklerim Satti beni Baba...
ben bunlari nicin neden Yasadim biliyomusun BABA??
bana ANLATMADIGIN ICIN BENIMLE OLMADIGIN ICIN...
seni affetim Hakimi helalde etim ama Sitemim cok be BABAM...
Hosgör emi.... Nolur hosgör...
bak suanda gözyaslarim sipir sipir dökülmekde iyiki evde yanlizim....
iyiki kizim suanda ANNESININ onun gibi COCUK gibi agladigini görmuyor....
suanda bende onun gibiyim baba COCUK gibiyim....
Sana Sitemim Öfkem cok cünki YARAM COK BABA...
Bir Yüregim var... TÜM ACIYLA DOLU oda....
Yüregim cok Aciyor Kalbim cok aciyor...
Hayat arkadasim dedigin kisi Mezarina bile gelmedi baba..
ANNE DEMEk ISTEMEDIM KISI ASLA ANNEM OLARAK SAYMADIGIM KABULENMEDIM O KADIN baba....
Sen öldün gitin.. Oysa yeninden yasamaya basladi BABA
kendine yepyeni hayat kurdu Baba...
Senin Insatlarda zor güc kazandin parayi...
Eve bir Lokma ekmek getirmek icin Sogukda, Sicakda her mevsimde her sarta her zorlukda orda dikilip bir kac kurus icin cok callistigin sagligindan bile oldugun emegin varya...
bir kac kagid parcasi hani.. bu
kirli dünyayi yöneten KIRLI KAGID PARCASI
iste onu aldi baba... Güzelce yemekde suanda....
senden sonra sana Dair ne varsa ati Baba...
evini dösedi herseyi silldi ati....
Beni silsin zaten beni hic Evlad olarak görmedi
peki ya Kardeslerim Baba?? onlarida silldi..
Onlara Analik yapmisti halbise....

Ne adi Insanlar varmis..
Para Insani nasil degistiriyomus

ilk defa bu konuda Hayal kirikligina uguramadim BABA...
cünki o KADINDAN HERSEYI BEKLIYODUM BEN....

bana babalik etmedin atin...
ama Mezaribasinda tek ben vardim Kizkardesimle...
Oglum diye göklere sigdiramadin gelmedi bile
Karicagizi izin vermemistir :)
Tek ben vardim....
onca dostun sevdiginin arasinda tek ben....
Mezarinda ben Kiz kardesim ve Köyunun halki vardi...
Allah razi olsun INSAN OLANDI ONLAR
Muhtari vardi....
O Kadar cevre yaptin Baba..
Asla ihanet etmez dedigin kisiler
bazen bizi bile degistin kisilerin hicbiri yoktu baba....
AMA ALLAH BÜYÜK ISTE
BEN VARDIM BABA......

Herseye ragmen SENI COK SEVDIM BABA....
bir Babam oldunu biliyodum babam var diye yasadim
babasi olmiyanda var diye Yasadim
Herseyi Yutum Sustum.....
Icim yaniyodu hep ama SOGUK SUYLA SÖNDURDUM ama artik sönmuyor baba....

DAHADA YAZAMIYORUM....

SENI HALA COK SEVIYORUM BABA
BUGÜN BENI TERKEDIP GIDISININ 1 AYI
O KABUS GIBI YASADIGIM GÜNLERIN YILDÖNUMU........

RAHAT UYU BABA HAKKIM SANA HELAL....
RAHAT UYUYAMICAGINI BILIYORUM
AMA YINEDE DIYORUM ISTE RAHAT UYU
MEKANINI RABIM INSALLAH CENNET EYLER.....


SÖZ VERIYORUM BABA
40 GÜN OLDUNDA
MEVLÜD OKUTUCAM.....
SENI AZ DAHA RAHATLICAM....
Vicdanin az daha dinicek 

SÖZ VERIYORUM BABA....

SENI COK SEVIYORUM BABA.....

SENI COK SEVEN KIZIN
HIC BABALIK YAPMADIGIN
KIZIN NILAY


RAHAT UYU.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...